Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '08

 
Kategori
Futbol
 

Terim o parayı gerçekten istiyor mu?

Terim o parayı gerçekten istiyor mu?
 

ozunde spor adami olabilmek cok mu zor?


Buyurun Türkiye'den başka bir "farce"'a.

Gazetecinin önce bıyığına sonra 90 yaşındaki anasına söven bir milli takım hocamız var! Özür yerine "ettim gene ederim" diyen bir hoca!

Futbol veya spor ne diye var soyleyin Allah aşkına? Sözümona çocuklarımızı, gençlerimizi kötü alışkanlıklardan kurtarmak için miydi? Unuttum! Lütfen hatırlatınız bana!

Bu mu gençlerin karşısına koymayı başardığımız "role model"? Bu mu elimizden gelenin en iyisi? Pes yani! Hani nerde herşeye yorum yapabilen sayın Başbakan? Şeker bayramı diyor olmaktan daha mı az bir yozlasma bu? Nerde spor bakanı? Çıtları çıkmadı! Yazık!!

Peki F.Terim'in maaş artışı hususunda ne düşünüyorsunuz? Terim "oynatacaksan Türkiyeyi seçerim" diyen gurbetçi Türk gençlerinin kendisiyle pazarlık etmesinin gücüne gittiğini söylüyor. Türk olmak için bir pazarlık gibi görüyor Terim bunu. Bu yaşta gençlerin ülkelerini temsil etmek için pazarlık etmesini doğru bulmuyor Terim. Eyvallah, iyi bir duruş olarak değerlendirilebilir ancak kendisinin paraya olan bu düşkünlüğünün, %100'ün üzerindeki maaş zammının milli duygularla bağdaşması mümkün mü? Bu da benim zoruma gidiyor! Neden sembolik bir ücretle yapmıyor bu işi?

Türke türklük edebiyatı yapan sayın Terim; hadi çıkınız ve deyiniz ki "milli takımı parayla mı çalıştıracağım, ülkem için yapıyorum bu işi ve aldığım parayı da gencecik neferlerin mücadele ettiği amator liglere, altyapıya bağışlayacağım". Olmadı vakıflara da bağışlayabilirsiniz bu parayı. Başkasının milliliğini sorgulamak kolay tabi! Hodri meydan! Diyeceksiniz ki, "bu iş benim mesleğim ve bedelim de bu". Eyvallah, o zaman sizinle pazarlığa giren o gençler, gelip kulübede oturmak yerine yaşadıkları ülkenin milli takımında oynasalar daha iyi değil mi? Orada direk oynamasalar bile, acaba kariyerleri için, toplumda görecekleri sayg için ve herşeyden öte o ülkelerde yaşayan türklerin geleceği ve toplumsal barışı için tercihlerini o yönde yapsalar fena mı ederler?

Yargıç olmayı kolay becerdiğiniz için ben de sizin yargıcınız oldum sayın Terim. Siz Isviçre maçından sonra gitmeliydiniz, hak etmediğiniz bir koltukta, hak etmediğiniz bir maaşla yeniden devam ediyor olmanız futbol ve fair-play adına bir tradejidir. Agresif tavırlarınızla tribunleri ve oyuncularınızı her an büyük bir yanlışa provoke etmeye potensiyelli, ayaklı bir bombasınız siz. Futbol sizin işiniz olmamalı. Hayır hayır hayır olmamalı! Hele bu ülkenin çözmesi gereken bir tribün kültürü ve maç sonrası maganda kültürü varken, daha bir hayır, binlerce hayır efendim!!!

 
Toplam blog
: 7
: 553
Kayıt tarihi
: 04.05.08
 
 

Trabzon dogumluyum. Elbette Trabzonsporluyum. Endustri Muhendisligi mezunuyum. Birkbeck, Londra u..