Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Terk edip giderken dönmeyeceğine söz verir misin?

Terk edip giderken dönmeyeceğine söz verir misin?
 

alıntı


Yaptıklarının bedelini öderken başını dik tutabilecek misin?

Son sözü söylemenin sözümona keyfini yaşarken filmlerdeki gibi 'ceketimi aldım ve arkama bile bakmadım' repliğini eşe dosta böbürlene böbürlene anlatırken bir daha dönmeyeceğine emin misin?

Büyük bir gürültüyle içerdekinin yüzüne çarptığın kapıyı, bir süre sonra nazik nazik tıklamayacağından hiç şüphe duymuyor musun?

Yataktan kalkarken aylarca dokunduğun bu tene bir daha dokunmayacak kadar onurlu musun?

Merdivenlerden hışımla inerken sildiğin telefon numaramı tekrar yazmayacağına dair ettiğin yemini tutabilecek misin?

'Beni bir daha arama' diye bağırırken 'Beni bir daha aramayacak' kadar kendine güveniyor musun?

Ağız dolusu sövgülerin için yüzün kızararak özür dilemeyecek kadar karakterli misin?

Aynı ismi taşıdığımız arkadaşına seslenirken aklına gelme olasılığım seni rahatsız etmiyor mu?

Bir süre sonra ortak arkadaşlarımıza 'ne yapıyor, iyi mi' diye sormayacağından...

Başka biriyle gördüğünde üzülüp, sinirlenmeyeceğinden...

O akşam yağmura aldırmadan niçin kendini yerlere atıp, hıçkıra hıçkıra ağladığını eşe dosta izah edecek mazeretlerin hazır mı?

Bazı şarkılarda gözünden akan suyun yaş olmadığına inandırabilecek misin yanındakini?

'Ne olur gitme' derkenki halimi, yaşlı gözlerinle 'Ne olur, hata yaptım' derken yaşamayacağından

Yalvarırken bıraktığın bana bir şans daha için yalvarmayacağından

Perişan bırakırken, perişan dönmeyeceğinden, emin misin?

Terk edip giderken, dönmeyeceğine söz verir misin?
 
Toplam blog
: 78
: 787
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

 Kısaca özendiğimiz aşklardan eser kalmadı ya da günümüz şartları zemin için uygun değil ya da in..