Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '16

 
Kategori
Şiir
 

Terk

Terk
 

fotokritik.com


 
Korkunç kabuslar içindeyim,
Tüm esrarkeşler, eroinmanlar, ve silahşörler
Kenti sarmış..
Kaçmak üzereyim
İsmail, istasyona sen kendin gel.
 
Filintanı da birlikte getir,
Olmazsa kimseye görünme
Sen yapabilirsin.
Kimseye söyleme, Ökkeş kaçtı de
Bir elinde bavulum,
Bir elinde mavi bir mendil olsun.
 
Sakın kimseye söyleme
Kentin sokaklarını  adamlar sarmış
100 bilmem kaç kişi, daha da varmış
Beni ararlarken, birbirini vurmuşlar
Kapının orada durmuşlar,
Sen bekleme geç, ben gözlerim
İsmail kimseye söyleme
Sen kendin gel.
 
O kentte başka dostum kalmadı,
Herkes kanlı bıçaklı, herkes kalleş,
Herkes beni arıyor bilesin,
Bırak ağlama, gözlerini silesin
İsmail kardeşim, bizimkilere  söyle
Saat tam 23’de bir Yolçatı treni var
Arka vagona atlarım beni orada bul
Kimseye söyleme ağzını sıkı tut.
 
Vurdumsa bir kötüyü vurdum..
İsmail konuşursan, mevtime sebep olursun
Bulsan bulsan beni  bulutlarda bulursun.
 
İsmail kardeşim hakkını helal et
Biliyorsun dünya kötü, yaşanmaz oldu
Geri kalanlara selam olsun, olsun da
Ben artık giderim Batman onlara kalsın.
 
 
 
 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..