Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '14

 
Kategori
Deneme
 

Terkedip de gidemem

Terkedip de gidemem
 

Bırakıp gitmek ama neyi nasıl bırakacaksın? Yüreğinin sokaklarını mahallesini şehrini nasıl bırakıp ta gideceksin?

Dokunmaya kıyamadığın bu şehrin güzelliğini terk ederek nasıl gidilir, yüreğine nasıl anlatırsın, ya sessizce belirli etmeden gideceksin buda mümkün değil!

Ben, seni kendime yakın buldum seni benim gibi sevdim. İnsanların sana yaptığı hatalardan sen şikâyet ederken senin bana yaptığın hataların hiç birini duymadım görmedim hatta şikâyet etmedim uzun yıllar özlemin duyduğun aşkı sana yaşattım, şimdi ise aşk çekti gitti ben çekip gitmedim seni hala yanındayım acısını çektiğin bir aşkın yaralarını sarmaya çalışıyorum derse ne derim.

En iyisi hiçbir yere gitmemek acıda olsa hasret okları yüreğime batsa da aynı yerde yüreğimin sevdiği sokaklarını mahallesini şehrini terk edipte gidemem..


Mehmet Aluç


 __________________
 Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
 Selam ve dua ile...

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..