Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

TERMAL STRES

TERMAL STRES
 

alıntı


Evet evet ben bildiriyorum, sonunda buldum son iki üç yıldır yaz aylarında beni böyle halsiz, böyle gergin, nefes almamı böyle zorlaştıran durumun teşhisini nihayet buldum! Termal Stres. Evet evet termal stresmiş bütün bu olumsuzlukların sebebi. Geçenlerde akşam haberlerini izlerken duydum, bir baktım beni tarif ediyorlar, hıh tamam dedim işte benim hastalığım. Sıcaklar arttıkça ortaya çıkıyormuş, ben de diyorum bu havalar ısınınca ben neden böyle oluyorum!

Burun tıkanıklığı, halsizlik, nefes alıp vermede zorluk, baş dönmesi başılca belirtileriymiş, öyle söylüyor uzmanlar. Hepside var çok şükür bende! demekki bende olmuşum termal stres!

Ve şöyle devam ediyor uzmanlar; "Sıcakların artması insan vücudunda "termal stres" adı verilen özel bir durum yaratır. Hastalık sayılmayan, ancak insanı rahatsız eden, moralini bozan bu gerginlik, sıcak ortalarda kalan insanların vücutta biriken ve dışarı atılmayan ısıdan rahatsız olmaları sonucunda ortaya çıkar. Nefes sıkışması, baş ağrısı, zihinsel yorgunluk, çabuk sinirlenme, geç algılama! (kesin ben) bitkinlik, en bariz belirtileridir"

Kalp ve dolaşım sorunlarından uzakta, rahat bir yaz geçirmek için sıcak ve nemli havaya karşı önlemler alınmasını öneriyor uzmanlar. Terleme nedeniyle vücut su ve mineral kaybettiğinden soda ve maden suyu gibi sıvılar, vücut direncini artıran meyve suları, tuzlu ayranlar ve bol su tüketimiyle en aza indirilebilirmiş bu tür sıkıntılar.

Hepinize sağlıklı günler dostlar:)))

 
Toplam blog
: 184
: 2109
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1974 Bremen doğumluyum. Hayatın Med-Cezir'lerle dolu olduğuna inanırdım; yaşaya yaşaya anladım ki ö..