Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Teröre lanet

Teröre lanet
 

TERÖRE LANET / Tahsin MELAN


Ben girmeden kurşun girdi koynuna
Kahpe felek muradına erdin mi
Sarılmadım daha selvi boynuna
Kara toprak muradına erdin mi? 

Yiğidim devrildi itler ulusun
Yağlı kurşun sıkan eller kurusun
Almadım muradım ecel yolumsun
Kahpe felek muradına erdin mi? 

Zalim kurşun söyle nettin neyledin
Şu garip bahtımı kara eyledin
Erimin yanına beni defnedin
Kara toprak muradına erdin mi? 

Onca zaman oldu çeyiz işledim
Gergefler içinde yüzün düşledim
Kaderimdir diye onu eşledim
Kahpe felek muradına erdin mi? 

Bu gidişin benim düğünüm olsun
Sana kıyan eller kökünden solsun
Bencileyin yanıp saçların yolsun
Kara toprak muradına erdin mi? 

Al kanlar içinde geldi yiğidim
Gelinlik yerine ak kefen giydim
Bunca zaman sana hep boyun eğdim
Kahpe felek muradına erdin mi? 

Ne hayaller kurduk senle yarına
Dayanamam gayrı senin kahrına
Yârimi basınca soğuk bağrına
Kara toprak muradına erdin mi 

Söyle ey Melanî susmasın sazın
Mezarını biraz genişçe kazın
Üstüne benim de adımı yazın
Kahpe felek muradına erdin mi? 

Melanî / Tahsin Melan 

*** 

Şiirin müzik eşliğindeki sunumu: http://www.youtube.com/watch?v=Q7XdUXMH934 

 
Toplam blog
: 87
: 3041
Kayıt tarihi
: 07.09.06
 
 

Çankırı doğumlu (1954). İlk ve ortaokulu tamamladıktan sonra liseye Ankara'da devam etti. Özel ti..