Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '08

 
Kategori
Haber
 

Teröriste mitingli cenaze

Terör konusunda bu işin çivisinin çıktığını daha önce de yazmıştım. Kanımca artık çıkacak çivi filanda kalmadı. Hakkari'de askerlerimizi öldürmek için çabalayan terörist çatışmada öldürülüyor ve bu terörist için PKK boy gösterisi olarak miting gibi cenaze töreni düzenleniyor. Peki buna devlet nasıl müsaade ediyor?

Dağlarca yüzlerce asker terörist peşinde canları pahasına bir mücadele içindeler. Şehirlerimizde emniyet güçleri aynı PKK'lı teröristlerce düzenlenecek ve sivil insanların canına kasteden bombalı eylemcilerin peşinde. Terörle mücadele askeri açıdan böyle sürer, her gün bayrağa sarılı şehit cenazeleri gelir, insanlar yanı başımda bomba mı patlar korkusuyla yaşarken, diğer yanda hem Meclis'te, hemde sokaklarda aynı örgütün propagandası alenen yapılabilmektedir. Bu nasıl bir mantık ben anlayamıyorum.

Bu konuda daha öncede çeşitli yazılar yazdım. Artık yeter yazmayayım diyorum ama haberleri okuyunca dayanamıyorum. Bugün milliyet.com.tr sitesinde cenaze töreni haberini okuyunca sinirlerim bozuldu. Askerimizin, polisimizin ve halkımızın canına kastetmiş bir terörist Hakkari'de girdiği çatışmada öldürülüyor. Cenazesi DTP'li Suruç Belediyesi'nin tahsis ettiği ambulansla köyüne getiriliyor. Köyünde yaklaşık 500 kişi cenazeyi karşılıyor ve yürüyüş düzenliyor. Yürüyüşte PKK bayrakları, Apo posterleri açılıyor ve sloganlar atılıyor.

İşin garip tarafı, öldürülen teröristin kardeşi asker. İzin için memleketinde bulunuyor.

Cenazede atılan sloganlara bakarmısınız; Öcalansız dünyayı başınıza yıkarız, İntikam intikam, Vur gerilla vur kürdistanı kur, Şehitler ölmez, hpg cepheye misillemeye...

Bunlar korkunç sloganlardır.

Bu sloganları atanlar, cepheye ve intikama davet ettikleri teröristlerin; iki gün sonra öldürülen bu teröristin asker olan kardeşini de öldürebileceğini hiç düşünmüyorlar mı?

Şimdi bu sloganları atanlar, normal sizin benim gibi halk mı? Yoksa açıkça PKK'lı mı?

Teröriste Devlete ait ambulansı tahsis eden DTP'li belediye kime hizmet veriyor?

Ben terörsitte olsa kimse cenaze düzenleyemez demiyorum.

Ama bu cenazede olanlar, sizce normal olaylar mı?

Devlet güçleri buna nasıl müsaade edebiliyor?

Cumhuriyet mitinglerini bölücü olarak niteleyen hükümet, bu gösterileri ne olarak niteliyor?

İşçinin, memurun, fakir halkın yaptığı gösterileri, güç kullanarak engelleyen iktidar, bölücü gösterileri neden engelleyemiyor?

Ben bu sorulara yanıt bulamıyorum. Ya siz?

 
Toplam blog
: 109
: 1269
Kayıt tarihi
: 07.07.06
 
 

Yorum yapmaktan ve metin yazmaktan zevk alıyorum. Her insanın yorum yapması kişisel görüşlerini beli..