Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '08

 
Kategori
Güncel
 

Terörle mücadele için ne yapmalı?

Terörle mücadele için ne yapmalı?
 

Şu lanet olası terör belasıyla nasıl başa çıkabiliriz ülke olarak diye düşünüyordum ki, yazmaya karar verdim.

Öyle hava operayonlarıyla, efeler göndermekle çözülmüyor işte, yıllardır temcit pilavı gibi aynı şeyleri yaptırıp duruyorlar askerlerimize, olmuyor işte kurumuyor kökleri, başka bir çözümü mutlaka olmalı bu sorunun da, zaten bu dünya da çözülemeyen bir problem yoktur demezler mi? Hani nerde? Onca şehidimiz var, arkada bıraktıkları onca gözyaşı var, yürek acısını dağlamak kolay mı, değil elbette ama ne oldu sadece hergün acı haberini aldığımız askerlerimiz, polislerimize yazık olmadı mı? Boşuna mı öldüler bu vatan uğruna, bitti mi terör belası, yok yok yok yıllardır aynı, BİR ÇÖZÜM YOLU OLMALI KURTULMANIN BU KANSIZLARDAN .....

Bana düşen bi görev varsa elimden geleni yapmaya hazırım bunu yüreğimin taaaa derinliklerinden gelen bir sesle söylüyorum, çünkü artık TV karşısında oturup gözlerim yaşlı, elimden hiç bir şey gelmeden beklemek kahrediyor beni. Eminim benim gibi düşünen bir çok vatandaş vardır. Bana düşen görevi seve seve yerine getirmek istiyorum eğer buysa çözüm herşeyi yapmaya hazırım, ama son kez savaşılsın, son kez kan dökülsün, hiç olmassa alnımız açık savaştık şehit olduk deriz, topraklarımızı o kansızlara, şerefsizlere bırakmadık deriz, onlar gibi pusu kurup, arkadan vurup günde 15 şehit vererek değil, birlik olarak, gücümüzü gösterelim artık hainlere..............

Başa getirdiğimiz bu insanların, yolsuzluklarını dinlemek istemiyorum artık, vatandaşın cebinde ki üç kuruşa dikilen gözlere yazıklar olsun, hasta olan vatandaşına acımayan reçete başına 10 ytl para alan bu devlete yeter artık diyorum, tek başıma hiçbirşey yapamıyorum. Kriz masası, terör masası bilmem ne masası kurmakla öyle masa başından, hamdolsun anlatıldığı gibi bi kriz yokmuş ülkemizde diyen bir başkana ne diyebilirim ki zaten. Kapımıza dayanan krize bu tepkiyi veren bir başbakandan ne beklenir artık.

Onca milletvekili, onca bakan, onca danışman, alt kadro ne yapar bilemiyorum ama bir an önce silkelenip kendine gelmeleri gerekiyor kanımca. Onlar gelmiyorsa bi şekilde tepkimizi dile getirelim.

Ben ancak bunları düşünebiliyorum, evimde oturup gördüklerim, etkilendiklerim kadar, var mı bi önerisi olan bize düşen nedir yapalım, çeksinler artık hain ellerini ülkemizin üzerinden .

....VE BİR KEZ DAHA KAHROLSUN PKK.

 
Toplam blog
: 16
: 1361
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1993'den beri Antalya'da yaşıyorum. Bilgisayar programcılığı mezunuyum ve şu anda bilgisayar firması..