Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '07

 
Kategori
Güncel
 

Terörü lanetliyorum

Terörü lanetliyorum
 

Terör! Referandum! Savaş!

Şu ülkede çıkar sağlamak için yaşayanlar, referandum için 103 Milyon YTL (103 Trilyon) harcatanlar, Osmanlı İmparatorluğundan kalan tek toprağımız Türkiye Cumhuriyetini bize emanet eden Atatürk’ün İlke ve Inkılaplarını hiçe sayanlar, Atatürk’ü putlaştırıp Atatürk’ten soğutanlar, din ve devlet işini karıştırıp birleştirmeye çalışanlar, laikliği anlamamazlıktan gelenler, bu vatanı korumak için 3-5 ay eğitim vererek sahipsiz genç evlatları dağa çıkartanlar, teröre ortak olup ölen teröristlere şehidimiz diyenler, AB’ ye gireceğiz diye her türlü öz benliğimizden vazgeçmeye çalışanlar; her şeye yazıklar olsun demek geliyor içimden ama demeyeceğim.

Bu vatan bizim, bayrak bizim, şehitler bizim. Herkes yaptığının hesabını verecektir. Öylesine verilen sözler, söylenen sözcükler kaç kişinin canını yakmaya, kaç ocağı söndürmeye seyircilerde seyretmeye devam edecek. Türkiye’ye dıştan değil içten zarar verenler, içten çökertilmeli. Üç beş çapulcuyla baş eder bu devlet, edecekte. Aramızdaki hainleri dışlamadıkça, onların ekmeğine yağ sürmediğimiz sürece kazanan biz oluruz. Sağın solun sözlerini dinlemeden, tarihi bilerek ayakta kalmaya çalışmalıyız.

23 senedir yıkılan ocakların hesabı sorulmalı, verilen şehitlerin kanı yerde kalmamalı. Biliyorum daha kaç yüreğin canı yanacak ve gözyaşlarıyla izlemeye devam edeceğiz. Sessiz kalmayacağım ve şu lanet terörü lanetleyeceğim. Yaşamını kaybeden genç Türk evlatlarına değerli şehitlerimize Allah’tan rahmet, gazilerimize sağlık ve sabır, şehit ailelerine ve Türk milletine başsağlığı ve sabır ile Allah’ın gelecek günlerimizi selamete çıkartmasını diliyor, hala bu topraklarda yaşamak istiyorsanız ve vicdanınız bu gidişe dur demek istiyorsa bir kez daha düşünün diyorum.

Tüm Türk halkının başı sağ olsun.

Önerimi buradan yapmak istiyorum: Aydın SEVİNÇ' in kampanyası http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=71077


 
Toplam blog
: 82
: 1963
Kayıt tarihi
: 13.10.06
 
 

Müzik ve amatör fotoğrafçılıkla ilgileniyorum. Yazma isteği içimde vardı. Mutlaka bir gün düşünce..