Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '09

 
Kategori
Magazin
 

Terzi yamağı Barbaros Şansal!!!

Terzi yamağı Barbaros Şansal!!!
 

Hiperaktif,ve zeki biri bu adam!


Barbaros Şansal, çok özel bir insan. Ankara Gazi Üniversitesine seminer vermek için geldi; ne yazık ki benim aynı saatlerde dersim olduğu için katılamadım, ama televizyon programını sabah izleme şansım oldu. Cesur, inandıklarını
hiç bir engel tanımadan net açıklayan, oldukça bilgili bir adam Barbaros Şansal.

Özellikle ülkemizdeki önyargılı, sığ, acımasız yargısız infazı savunan çoğunluğa, en doğal haliyle karşı gelen, gerçek bir savaşcı.

Kendisine terzi yamağı diyecek kadar da kompleksiz bir insan, hormonal tercihi tamamen kendisini ilgilendirir, cesur, bilgiye değer veren araştıran, öğrenen ve tüm deneyimlerini özgürce paylaşan bu insana hayranlık duyduğumu söylemek isterim.

Yalnızca negatif eleştiri yaparak, biçimden yola çıkıp, özü hiçe sayan sığ çıkışlara karşı, Barbaros Şansal muhteşem bir adam.

Kültürümüze sahip çıkmanın, mesleki ve bireysel bigi edinmenin önemini vurguluyor, üstelik korkusuz, bu onu daha da çekici kılıyor.

Kişisel gelişim ve dönüşüme katkısı olan herkese saygı duymalı ve bu sığ değerlerin pompalandığı toplumda bu özel insanları dikkatle saygıyla takip etmeliyiz, ders almalıyız diye düşünüyorum.

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..