Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '11

 
Kategori
Blog
 

Teşekkür!

Teşekkür!
 

Saygı değer MB sakinleri, son zamanlarda okunma oranımda beni fevkalade mutlu eden ve benim için çok önemli bir rakama ulaştım. "yarışım kendimle olduğu için benim için önemli bir rakam:) naçizane!"

Raporlarıma baktığım zaman daha önce "ilişkiler" kategorisinde rakamlarda hızlı bir ilerleme varken son zamanlarda " gündelik yaşam" kategorisinde ve "sağlık-tıp" sektöründe ciddi bir artış gözlemledim!

Bana yorumlarıyla, sayfamı ziyaretleriyle, varlığımın farkındalıklarını hissettirmeleriyle ve bir hobimi geliştirmeme yardımcı olan tüm sakinlere teşekkür ederim! Kısacık içimden şuan gelen duygularımı paylaşmak istedim!

Saygılarımla, yolu sevgiden geçenler yoldaşımız olsun dostlar, mutlu kalın:)

 
Toplam blog
: 85
: 1590
Kayıt tarihi
: 23.11.10
 
 

Yaş otuzbeş yolun yarısı eder demiş üstad demesine ama, benim yapacak çok şeyim var:)! Anneyim, e..