Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '09

 
Kategori
Dostluk
 

Teşekkür ederim...

Teşekkür ederim...
 

En sevdiğim çiçek ki Hüsnü Yusuf'dur bu gün sizedir hepsi...



Uzun uzun yazmak istiyorum.

Ve

Yazacak çok yaşanmışlık var üstümdeki ağırlığın içinde.

Ama

Henüz o üstümdeki koca ağırlığın altından sıyrılamadım.

Önceliğim bu.

Sonrasında da bir süredir koptuğum dış dünyayla kucaklaşmak sırada…

Bu gün yalnızca MB içindeki dostlarıma teşekkür etmek istedim.

Birbirini sadece yazdıklarıyla tanımış - sevmiş insanların ilgisi, içtenliği, dostluğu…

En dibe vurmuş anlarımda, nasıl da sıcacık duygular yaşattılar bana kelimelerle ifadesi zor…

Sadece teşekkür edebiliyorum, hissettiğim tüm duyguları bu bir kelimeye yükleyerek…

Annemin hastalığı ve iyileşme sürecinde, her gün sevgisini, dostluğunu, desteğini yanımda hissettiğim; bıkmadan beni dinleyen ve gözyaşlarıma tahammül eden, canım arkadaşım, yoldaşım, seçilmiş akrabam Olgun Ekinci’ye,

Hep küçük kızımmış gibi hissettiğim ve hissettiren sevgili Melda’ma,

Sevgisini dualarını eksik etmeyen, her zaman yüreği sevgi dolu, can Şerife’me,

Kendi küçük yüreği kocaman Naz’ıma,

Ve…

Aynı yolları adımlamış gençliğimizin bizi buluşturduğu sevgili Nedim’e…

Dostlukları ve onların sevgisini hissetmemi sağladıkları için teşekkür ediyorum…

Sevtap Özkahraman

(Ankara – 06/11/2009)

 
Toplam blog
: 121
: 745
Kayıt tarihi
: 07.11.08
 
 

1958 Balıkesir doğumluyum. Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Kütüphanecilik Bölümü mezunu..