Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '08

 
Kategori
Dostluk
 

Teşekkür ederim iyi ki varsın

Teşekkür ederim iyi ki varsın
 

Sevgili dostum, bu senin için. Senin yorduğun bu beyin pek anlatamasada sana yaşamımda olmanın değerini , bana verdiğin huzurla yolladım seni....

Anlaşılmak bu kadar keyif dolu olabilir. Benim için katettiğin bu yol (değerli bana) , hani sen öyle diyorsun ya... :)) Dostum ben olarak kattıkların için ve saatleri kovalayan zamanı unutarak gülerek, susarak ve susarken bile kıvrak zekanla farkında kıldıkların için ve kimi zaman beyin yarışında yarı yolda kalsan da :))
Narsistlik bulaşıcı mı yoksa !

Dostum sana
Varlığınla özde kıldığın ve özde kıldığım seni
Abartma sıradanlığımızı bil dediğin sesinle
Sen değersin diyen sesinin güveninde
İçsel huzurun hazzıyla ,
Sana seslenirim ve sesim bir parçanın bütününü oluşturarak gelir bana
Iyı kı varsın sevgili dostum

'Oğlum git işine diyen sesini duyar gibiyim' sevgiyle kal

 
Toplam blog
: 48
: 961
Kayıt tarihi
: 13.04.08
 
 

Merhabalar, ben Melek, 29 yaşındayım, Ankara'da yaşıyorum; bu sayfada yazılarımı paylaşmak ve yazdığ..