Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Teşekkür ederim

Teşekkür ederim
 

Bir türlü cümlenin başını getiremiyorum.

Oysa tek istediğim şey teşekkür etmek.

Kime mi?

Adı bende saklı .... ahhh, sezen ahh !!!

Neden?

Okur mu?

Kim bilir, belki bir gün. ama ümid etmiyorum artık.

Umudun peşini bırakırsan o da seni bırakırmış derler.

Kısaca hayat bitermiş. Benimse ümidim hiç bitmeyecek sanırdım.

Ama bitti.

Geriye dönüş yok.

Köprüler çoktan yıkıldı.

Ne fırtınalar ne kasırgalar gördüde yıkılmadı bu liman derken,

bitti.

yine de

olup biten herşey adına

tüm tebessümlerinin hatrına

izi silinmeyen bir hatıra bıraksanda yarınıma

yine de,

teşekkür ederim sana.

''Ben bir masal yazdım, seni de kahramanım sandım.

çok üzgünüm,

üzerime yapıştırdığım etikete aldandım.''

Kaf dağının ardında yaşadığını sanan peri kızıyla , orta oyununda görmeye alışkın olduğumuz pişekarın hikayesiydi bu.

Ama pişekar haklı

Sen ve ben,

derin bir mavi

esen bir rüzgar,

kar, boran

Yemyeşil bir vadinin eteklerinde uyuyan taze kır çiçeği.

Bir varmış bir yokmuş gibi....

 
Toplam blog
: 67
: 606
Kayıt tarihi
: 11.09.07
 
 

1972 İstanbul doğumluyum. 13 yaşında bir kız çocuğum var. Hayatı inişli çıkışlı, her halinde seviyor..