Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '13

 
Kategori
Dostluk
 

Teşekkür ederim....

Teşekkür ederim....
 

Teşekkür ederim böyle baktığın için,

Teşekkürler aklımda kaldığın için,

Karanlıktan korkmuyorum eskisi kadar,

Senin yanın en aydınlık beyaz benim için...

Bu şarkıda hep sana takılır gözlerim...

Seni de, verdiğin huzuru da çok seviyorum...

Hani sormuştun ya; "ne buldun bende" diye..

Hani seni sevmem için hiçbir şey yapmadığını söylemiştin ya;

Öyle güzel baktın ki hiçbir şey söylemene gerek kalmadı.

Öyle güzel güldün ki; geri kalan her şey kötü olsa da olurdu aslında.....

Söz vermiştim kendime, o saçma sapan karşılamadan sonra burda kimseyi sevmeyecektim.

Kalbimi sonuna kadar kapatmıştım herkese.

Ama beceremedim...

Kapatmıştım aslında ama nerden sızdın yüreğime?

Öyle güzel geldin ki...

İyiki de gelmişsin...

Sesini dinledim, sen konuştun ben dinledim...

Cevap verdim söylediklerine ama ben sesindeydim...

Böylesine nefessiz kaldığım bir yerde bana nefes olman öyle güzel ki...

Teşekkür ederimmm.... 

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..