Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '07

 
Kategori
Blog
 

Teşekkür ederim

Teşekkür ederim
 

Sevgili İlker'i unutmadığınız ve Milliyet blog ailesinin gerçek bir aile olduğunu bana hissettirdiğiniz için, başsağlığı mesajlarınız için, çok Sevgili Deniz'e ve Ezgi Umut'a yazdıkları bloglar için, kendim ve ablam adına çok teşekkür ederim. Herkese ayrı ayrı cevap yazmaya gücüm yetmedi. Milliyet blog editörlerinin incelikleri ise ayrı bir hikaye. Ben sadece kendi sayfam için küçük bir yas sembolü istemiştim. Onlar ana sayfadan İlker'i anıyorlar. Kısaca iyi niyetiniz ve dostluğunuz için teşekkür ederim.
 
Toplam blog
: 79
: 1562
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1972 yılıydı. Doğdum. Evde hep kitap okuyan iki kişi vardı. Büyüdüm, okullar okudum. Birşey öğrenmed..