Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '07

 
Kategori
Blog
 

Teşekkür yazısı

Teşekkür yazısı
 

DEĞERLİ MİLLİYET, MB EDİTÖRLERİ VE MB YAZAR ARKADAŞLARIM;

Çok teşekkür ediyorum Hepinize, dün Gusta' da yazımı gördüm, o kadar mutlu oldum ki; düzenli bir gazete okuyucusu olarak, dün Milliyet aldım hergünki gibi, ve benim Kardeniz'in fasulye turşunu gazetede gördüm o anı anlatamam yaşanmalı, aslında ben dediğim gibi psikoloji ağırlıklı yazıyordum ama yemek tarifleri beğenilince "Neden insanlara faydalı olmayayım ki ?" diye düşünerek yemek tarifleri yazdım, çoğunluk beğendi.

Sevgili MB Yazar arkadaşlarımın destekleri için ve Değerli Editörlerin de beni seçtikleri için Çok teşekkürler.

Belki Gusta için yemek tarifi verdiğimi düşünen olabilir ama benim Gusta' nın yemek kategorisinden seçileceğinin cumartesi günü akşam üstü haberim oldu, pazar günü de kendimi görünce sevinçten ne yapacağımı şaşırdım. "Belki tepki almışımdır" diye düşünmüştüm, " belki yanlış da anlamış olabilir miyim ? diye de düşündüm ve kimseye de kırılmadım, , sonuçta ben yoğun iş tempomun içinde
sizlerle paylaşmak için zamanımı emeğimi veriyorum ve sizler de beni okuyup yorum yazıyorsunuz çok güzel de destek alıyorum çok mutlu oluyorum.

Yazmaya devam ederim ne mutlu ki bana, beni de okuyup yorum yazıyorsunuz.

HEPİNİZE TEKRAR ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM

SAYGILARIMLA

MAVİ RUH.


 
Toplam blog
: 110
: 4498
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Muhasebeciyim. Hep yazmak istedim fakat içimdekileri yazıya dökemiyorum. Bu ana kadar hiç denemed..