Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '08

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
483
 

Teşekkür

Teşekkür
 

MB da, ‘ Aramızdan ayrılanlar ‘ başlıklı bir kategori oluşması için başlattığım imza kampanyasına, imzalarıyla yorumlarıyla destek veren tüm arkadaşlarıma duyarlılıklarından dolayı teşekkür ediyorum.

Kampanyanın mimarı olan Harun Deniz’e ve emeği geçenlere teşekkürlerimi sunuyorum.

Umarım ve dilerim çabalarımız sonuçsuz kalmaz.

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=112772

<ı>İşte destek veren MB dostları

murat ertaş : İyi bir fikir

İşte imzaladım...

Meral Yağcıoğlu : merhaba

Biraz önce Harun Deniz beyefendinin bloğunu okudum ve yorum yazdım katılırım duyarlılığınızı kutlarım

Ahmet Balcı : Ben ölürsem

O bölüme beni kaydetmeyin. Kaybedilmiş olmak çok kötü. Aramızdan ayrılanlar olsun Esma Hanım.

mine&sevinçoğlu : ...

olabilir tabii ki ama biraz üzücü değil mi?Burukluk olmaz mı yakınları ve arkadaşları için ? Blogda ben vefat eden bir arkadaşımın ailesinden bahseden bir yazı gördüm o anda göz yaşlarına boğuldum . dayanılabilir mi?hassasiyetinizi paylaşıyorum ve selamlarımı iletiyorum.

Harun Deniz : Umarım

Bu yazıdan sonra olur. Saygılar.

TEKBAŞINA : Merhaba

Her ne kadar burukluk yaratacak olsa da hayata geçirilmesi gereken bir fikir, katılıyorum...

Mustafa Tayfun : Esma Hanım

Bunu mutlaka yapalım... saygılarımla

Dilek Ç. : çok duyarlısın

tebrik ediyorum seni güzel insan...ben de imzamı atıyorum, böyle bir köşemizin olması yitirdiğimiz yazarlarımızı sık sık anmamıza, unutmamamıza sebep olur, sevgiler

HOMEROS : Destek

Ve uygundur sayın yazarım!

Tuba : Önerinizi destekliyorum.

Sevgiler

Yağmur zamanı : ........

arkadaşım ne güzel düşünmüşsün.. sevgiler..

GİZ : Güzel bir öneri

Destekliyorum fikrinizi.Selamlar...

Mine : Öneriyorum

Sayin Ilker Konar'in vefatından sonra düşünüp 07.11.2007 tarihinde: Yeniden doğan blog yazarları başlıklı bir sayfa açılmasını öneren bir blog yazmıştım. Fakat bir kaç hafta sonra yayından çektim. 137 kez tıklanmış ve bir-iki destek veren yorum gelmişti.Vefat eden başka bir arkadaşımızdan sonra da; bu konuda bir başka arkadaşımız ilgilenerek blog yazdı. Ümit Culduz Bey'de bilmece bloglarinda: mahalle cemberinden cikti. Gündemde olmayan veya az tanınan arkadaşımızı anımsatmanın gerekliliği ile ilgi mesaj vermek istediğini algıladım. Bende aynisini yapardım. Bu bağlamda vefat eden arkadaşlarımız için bir sayfa açılmalıdır. Anımsadığımızda içimiz burulsa da kabullenip onlara dua gönderme şansından başka alternatifimiz yok. Yazılmış yazı ve yorumları okuyarak eski düşünce ve bilgileri, deneyimleri gözde geçirerek daha sağlıklı diyalog içinde olmamızın yanisira daha bir çok yararları olacaktır..Sevgiler, selamlar.

Zeynep Gülay Kibaroğlu : Sevgili Esma...

Güzel düşünmüşsünüz ama bence !!!!... Maalesef bizim editörlerin imza kampanyalarına büyük oranda allerjileri var. Sen emek verip önayak olursun, onlar aldık kabul ettik der bu kampanyaya imza atanlarla birlikte rafa kaldırır. Daha öncede böyle bir kampanya düzenlendiği gerçeğini göz ardı edemeyiz. Bırakın sonucunu öğrenmeyi, akibeti hakkında tek bir açıklama yapılmadı. Üstelik bu kampanyaya öncülük eden arkadaşımız imza kampanyası başlattığına bin pişman oldu. Ama sen yinede bir dene bakalım inşallah hocanın göle yoğurt mayaladığı gibi ve Ya tutarsa dediği gibi şansını zorla. Belki tutar... Selamlar sevgiler... İşte imzam sana sayın yazarım...Zeynep Gülay Kibaroğlu... Gönülden destekliyorum...

Mesut Selek : Farklı isimle...

Aslında önemli bir düşünce...Yalnız ,Mine Hanım'ın önerisi bana bir şeyler hatırlattı.Ümit Culduz'un hassas yazısı da...''Kaybettiklerimiz ,yitirdiklerimiz''yerine ''yaralayıcı ''olmayan bir başlık olabilir...Örneğin :''Kopan güllerimiz...'' gibi...Allah'tan başka acılar yaşamamamızı dileyerek önerilerinizi yürekten desteklediğimi belirtir,sevgilerimi sunarım...

ali açıköz : Destekliyorum

Yazına aynen katılıyor ve destekliyorum...

Emef : .

Bu da benim imzam ;)

Erdoğan Şahin : BU DA BENİM İMZAM...

Merhaba, Önemli ve duygusal bir konu. Hepimizi içine alan alıp götüren ve götürecek nihayetinde o arkadaşlarımızla bizi buluşturacak bir durum. Neresinden bakarsanız bakın çok önemli bir konu. Zaman zaman blog içinde bazı sürtüşmelerimiz oluyor bu doğallık içinde birbirimizi kırmaya ne gerek var... Sizin öncülüğünüzde her türlü girişimi destekliyor, sevgi ve saygılarımla esenlikler diliyorum.

Sema Sener : Esmacım...

Yürekten destekliyorum zaten karşı çıkan olabilir mi?... Hiç ölmeyecek gibi yaşanır mı?... Sevgilerimle...

tijhal : *****

Destekliyorum.Zaten arkadaşlarımızın blogları halen duruyor. Yapılacak olan onlara daha kolay ulaşıp yazılarının okunmasını sağlayacak olan "Aramızdan Ayrılanlar" köşesi.Bu zor olmasa gerek. Teşekkürler Esmacığım .

Gül'ün içinden : Destekliyorum elbette

Böyle bir isteği kimsenin geri çevireceğini sanmıyorum. yeterli dediğin kaç kişi bilmiyorum ama az destekleyen de olsa aramızdan ayrılanlara bir köşe ayrılmalı. Sevgiler

Murat GÜLCEK - Yakamoz35 : İmza kampanyası

Bu da benim imzam Esma Hanım.Önerinizi destekliyorum.Saygılarımla...Murat GÜLCEK

HasanGöksu -P.Bahçe : Harun Deniz'in

Bloguna konuyla ilgili yorumumu gönderdim. Bu çok güzel bir öneri, bütün kalbimle destekliyorum. Saygılarımla.

Aydın SEVİNÇ : Esma Hanım Merhaba,

Bu, duyarlı ve saygıdeğer tavrınızdan dolayı sizi tebrik ediyor, neticeye ulaşabilmenizi yürekten diliyorum. Bu arada kabul ederseniz, çok küçük de bir tavsiyem olacak. Çok iyi niyetle başlatmış olduğunuza kalben inandığım bu hareketiniz için hoş olmayan farklı tepkiler alabilirsiniz. Lütfen bunlara kulak asmayınız ve doğru olduğunu bildiğiniz yolunuzdan devam ediniz. Çok klişe olacak ama "ölüsüne saygısı olmayanın dirisine saygısı hiç olmaz" denir. Bu söz ısmarlama olarak bizim toplumumuz için söylenmiş gibidir sanki. Saygısızlığın adam boyu olduğu zamanlarımızda başarıya ulaşmanız dileğiyle. Sevgi ve selamlarımı sunuyorum.

nezom : ...

Tabi ki imzalıyorum. Sevgilerimle.

doğrumu : Destekliyorum

*** Önerinize katılıyorum. Vefa ve saygı insana en yakışan duygulardır. Selam ve saaygılarımla ***

Tunay : ....

..Elbette destekliyorum..

Ahmet AYDIN : .

Esma hanım, Harun Deniz bey'in önerisinin editörlerimiz tarafından neden değerlendirilmediğini bilmemiz gerekir.Sizin bu değerli çalışmanızın havada kalmamasını umuyor ve tabi ki imzalıyorum.Selamlar.

Aydın Tiryaki : İmzalıyorum

Gün gelecek hepimizin blogları o kategoride olacak. Şu anda bildiğimiz üç blog yazarı oraya taşınma hakkını elde etti. Sözettiğiniz bölüm olmalı... Önerinizi destekliyorum. Saygılarımla.

Coşkun Karabulut : Kocaman bir imza da benden

Harun Deniz, Esma Kahraman ve Mine Hanımı ve emeği geçenleri yürekten kutluyor ben de imzamı atıyorum. Kaybettiklerimize de allah'tan rahmet diliyorum

ALYOŞA-Sevmek güzeldir. : bende

bende geldim,bir imzada benden olsun,ölen kişilere de Allahtan rahmet diliyorum,,,sevgiler,,,

Nerissa : onur duyarım

Sevgili arkadaşım, DUYARLI OLMAKSA BUDUR Sonuna kadar seni destekliyorum. İLKER KONAR, MÜMTAZ ÖNAL VE KENAN GÜL'e Allahtan Rahmet diliyorum. Kaybetiğimiz noktada tekrar kazanmaya çalışıyoruz ama kazandıklarımızın yanında kaybettiğimiz değerlerin farkına varmak gerektiğinde bunu yapabiliyorsak ne mutlu bize.Buna en güzel örnek ise sensin ve emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkür etmek ten başka şu anda söyleyebileceğim tek şey var. Bunu başarabileceğimizin altına imza atmaktan da, sayenizde bu çalışmanın içinde bulunmaktan da onur duyarım, Biz onları yaşayarak, yaşatabiliriz Sevgiler, Nerissa

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU : ben de varim

Madem dost olduk sadece iyi gun dotu olmadigimizi gosterelim herkese. Kaybettiklerimizi aramizda yasatalim hic olmazsa :(( selamlar..

Mehmet Arda : Ben de varım..

İnsanların gerçek kimlikleriyle var oldukları bu ortam ve bu ortamda ortaya koydukları insanın yaşatılmasıyla bir ışık kaynağının okuyucuya tecrübeelr aktaracağı insancını taşıyorum. Yani ben de varım. İşte de imzam. Size de kucak dolusu sevgiler Esma Hanım. Allah hepimizi güzel insanlardan eylesin, razı olduğu ve sonu da hayırlı olanlardan. Sağolunuz.

hilyem : tbr ederim..

her insan anılmaya değer doğar. bu vasfı koruyup, anılmaya değer şekilde yaşamak görevini tamamlamış olanları unutmamak unutturmamak adına biz kalanların üzerlerine düşen görevi yapması gerekir. sevgilerimle....

Rıfat Mertoğlu : Ayrıntılar neden unutulur acaba????

Sevgili Dostum; Seni candan, yürekten destekliyorum... Böyle bir sayfanın olması, aramızdan ayrılanları anmamız açısından çok önemlidir diye düşünüyorum. Bu düşüncenden dolayı kutluyorum, başarılar diliyorum. Sevgilerimle.

Nilüfer Veldet : ......

duyarlı davranışınızdan ötürü sizi tebrik ederim. ölüm her canlının başına gelecek ama genç yaşta gelince çekilmez olur... ailesine sabır dilerim. Allah rahmet eylesin. huzur içinde olsun. milliyet ailesinin de başı sağolsun. Sevgilerimle

Deniz : .....

Sevgili Esma Hanım, ben de bu kampanyanızı destekliyorum. MB'de ard arda hem de çok genç arkadaşlarımızı kaybettik. Şu an sadece sayfaları olan ve burada bir iz bırakan arkadaşlarımıza bir bölüm açılmasını ben de isterim. Sevgilerimle.

Haluk Seki : ...

Günü geldiğinde herkesin yer alabileceği böyle bir sayfa çok güzel olur. Vefa güzel bir duygudur. İnsanı ve kurumları yüceltir. MB böyle bir vefayı gösterecektir eminim.Sevgi ve saygıyla.

H.Hüseyin Dulun : Ölüm herkese

Bir gün o sıra er ya da geç bana da gelecek. Hepimize de gelecek aslında. Ben katılıyorum kampanyaya. Selamlar. H.H.Dulun

merve sen : Bir imza da benden

Sonuna kadar destekliyorum kampanyayı.Duyarlılığınız için tebrik ediyorum sizi.Sevgiler...

the blueworld : merhaba

aslında güzel bir düşünce, bende katılıyorum ve kısa zamanda böyle bir bölümün açılmasını diliyorum

mavi yelken : saygılarımla...

Bu anlamlı yazıyı gözümden kaçırmışım yeni haberim oldu kampanyadan,kampanyanızı elimden geldiğince destekliyorum.

Silver035 : Ben ölünce kim ağlar ki ! :((((:(((

Kampanyanıza destek olduğumu bildiririm.

Ohannis : Kaybettiklerimiz..

Sevgili yazar'ım Esma KAHRAMAN, size ve sevgili Harun Deniz'e katılıyorum. "Kaybettiklerimiz Bölümü"ne imzamı atıyorum. Her ikinize ve sevgili kardeşim Ümit CULDUZ'a duyarlılığınız için, çok teşekkür ederim. O ünlü sözde olduğu gibi, "Nefes verdiğim her canlı ölümü tadacaktır".. Saygı ve sevgilerimle..

cansin : bu ikinci...

daha önce de imzalamıştım ama sanırım gelmedi...ama değer sonuna kadar yanındayım yazarım...yüreğine sağlık...

Nehirnas : ...

Hiç ölmemek böyle bir şey sanırım. Bu projenin gerçekleşmesini ben de çok isterim..

: ) Hoş kalın.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

ya ben yaben ????

Sokrates 
 10.06.2008 12:06
Cevap :
Sayın yazarım ' teşekkür ' yazımdaki isimler, bir önceki yazım olan ' imza kampanyası ' yazıma yorum yapan yapan isimler. :) Geç kalmış sayılmazsın. Teşekkürler, sevgiler.  10.06.2008 13:10
 

varım. İyi bir fikir.

serhatt 
 06.06.2008 23:52
Cevap :
Sayın yazarım sefalar getirdin. Yorumunu kampanyanın sonuçlanabilmesi açısından, bir öncesi ' imza kampanyası ' isimli bloğuma yaparsan sevinirim. Teşekkür ediyorum. Sevgiler  07.06.2008 0:37
 

Hatta sadece bu şekilde değil, değişik katogrilerde bölümler açılarak, bilgilendirilmesi gerekir okurların diye düşünüyorum. Destekliyorum..saygılarımla..

Mehmet EREN 
 06.06.2008 22:53
Cevap :
Sayın yazarım desteğine teşekkür ediyorum ama ' imza kampanyası ' isimli bloğuma yorum yazarsan kampanya adına daha etkili olur diye düşünüyorum. Bahsettiğim yazı bundan bir önceki bloğum. İlgine teşekkür ediyorum. Sevgiler  07.06.2008 15:33
 

Destekliyorum arkadaşım...

Sema CURUK 
 06.06.2008 15:51
Cevap :
:) Sayın yazarım sefalar getirdin. Sonuca ulaşmak adına bu destek yorumunu bir önceki yazım olan, ' imza kampanyası ' na yaparsan çok sevinirim. Teşekkür ediyorum. Sevgier  06.06.2008 15:55
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1930
Toplam yorum
: 7351
Toplam mesaj
: 429
Ort. okunma sayısı
: 646
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster