Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '08

 
Kategori
Blog
 

Teşekkür

Teşekkür
 

Başlattığımız imza kampanyası sonuçlanarak “ Aramızdan ayrılanlar “ köşesi oluşturulduğuna dair bilgi bu sabah elime ulaştı. Bu başarı hepimizin olduğu için sizlerle paylaşmak istedim.

Gelen e-mail de; “Esma Hanım merhaba,

Rica ettiğiniz köşeyi açtık. Anasayfa blog yazarları alanında “Aramızdan ayrılanlar” başlığı ile görebilirsiniz. Bu alandaki yazarlarımızın artmaması en büyük dileğimiz.” deniliyor.

Tüm editörlerime zarafetlerinden dolayı teşekkürlerimi sunuyorum.

Sevgili Harun Deniz'e ve imzalarıyla destek veren tüm arkadaşlarıma da teşekkür ediyorum.

Benim dileğim de editörümün dileğiyle aynı. “Aramızdan ayrılanlar” bölümünde ne kadar az isim olursa o kadar mutlu olacağım.

Aramızdan ayrılan arkadaşlarımıza Allah'dan rahmet diliyorum.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..