Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '09

 
Kategori
Blog
 

Teşekkür

Teşekkür
 

Uzun zamandır yaptığım işlerle ilgili site açmak istiyordum. Sonunda gerçekleşti. Asıl amacım kalıcılık adı altında yaptıklarımı, ilgilenen diğer insanlara duyurabilmekti. Başardım galiba...

Haziran 15' de MB' ye kabul edildim. O günden bu yana gelen mesajlar beni çok mutlu etti. Bu kadar kısa zamanda bu kadar ilgiyle karşılaşacağımı düşünmemiştim, çok mutlu oldum. İlgilenen herkese çok teşekkür ederim.

Yaptığım işler çok güzel bile olsa başkaları beğenmeyince bir anlam ifade etmiyor. Yaptığınız işlerle diğer insanlar tarafından takdir edilmek güzel. Evet Rize de gerek baklavayla, gerek el nakışıyla sesimi duyurduğuma inanıyorum. Bundan sonra becerilerimi sizlerle paylaşacağım. HAYATIMA BU SAYFAYI AÇTIĞIM İÇİN VE SİZLERE SESİMİ DUYURDUĞUM İÇİN MUTLUYUM. TEŞEKKÜRLER...

El nakışı için galeride gördüğünüz desenlerden sipariş çalışıyoruz. Bilgilerinize :)))

 
Toplam blog
: 20
: 2138
Kayıt tarihi
: 13.06.09
 
 

1973 Rize doğumluyum. Kız Meslek Lisesi mezunuyum. El nakışı, yerel dokuma ve okuma yazma hocalığı y..