Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '11

 
Kategori
Blog
 

Teşekkür

Milliyet Blog  

Ben Milliyet Blog'da yeni yazmaya başladım, daha doğrusu eskiden beri yazmış olduğum yazıları buraya koymaya başladım, tabi bir iki tane yeni yazdıklarımı da yazdıkça koyuyorum. Bu yazılar şimdiye kadar yazmakta olduğum başka bir sitede yayınlanmıştı. Orada da pek çok tanınmış iş adamı, gazeteci, sanatçı vb popüler isim var ancak o sitede yazılarımın okunma sayısı çok azdı. Hele yorumlar hiç denecek kadar azdı. Bunları şunun için yazıyorum. Milliyet Blog'da yazarlar birbirleriyle ve birbirlerinin yazılarıyla çok daha ilgili. Yazılarıyla ilgili, bu okunma sayısından belli, birbirleriyle ilgili, bu da yorumlardan, mesajlardan belli.  

Velhasıl-ı kelam Milliyet Blog'dan çok memnunum ve Milliyet Blog'da yazmaya başlamış olmaktan da çok mutluyum. Kendimi yeni bir aileye veya arkadaşlık topluluğuna katılmış gibi hissediyorum. Yazılarımı okuyan, mesaj gönderen ve yorum yazan herkese beni cesaretlendirdikleri için minnet ve şükranlarımı arzediyorum...  

ali adnan inal  

 

 

 
Toplam blog
: 326
: 941
Kayıt tarihi
: 10.03.11
 
 

Okullar: TED Ankara Koleji, ODTÜ, Bogaziçi Üniversitesi (Master) İş Hayatı: Philips, Anadolu Endü..