Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '13

 
Kategori
Blog
 

Teşekkür

Teşekkür
 

Sevgi elçisi


Milliyet Blog ailesinden, değerli ablam Şerife Mutlu’nun aramızdan ayrılmasıyla canımın yarısı yok oldu, tarifsiz acılar içindeyim. Bu zor günlerimde gerek yazıları, gerekse mesajlarıyla yanımda olan, telefonla ulaşıp acıma ortak olmaya çalışan beni evimde ziyaret eden tüm dostlara teşekkür ediyorum. Değerli ablamın bir sözünü sizlerle paylaşarak selam, sevgi, saygı ve teşekkürlerimi sunuyorum.

‘’Hani insanın eli telefona gider ya aramak ister, işte onun gibi… 'Yüreğim, aklım size gidip duruyor...

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..