Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Teşekkür

Teşekkür
 

Biz


Çok uzun emekler verip, gelmişsin bu yaşına. Yüzünde bütün emeklerin, fedakarlıkların hepsinin izi duruyor. Bunları yaparken o yaşam sevinci hiç kaybolmamış, hep seninle olmuş. Samimiyet, doğallık, sevgi, saygı hepsi özel, güzel ve farklı sende. Olduğu gibi, hiçbir şeye gerek duymadan, sıkılmadan. Huzur veren, güven veren güçlü bir duruş.

Bir kadın, bir anne, bir öğretmen, sıcacık kocaman bir yüreğe sahip.

Her başarının mutlaka bedeli var, bugün karşımda başarılı bir kadın duruyor ve fazlasıyla hakedilmiş...

Sevgi paylaştıkça çoğalan tek şeydir. Biz de sevgiyi paylaştık, dostluk kazandık.

Sevgi ve samimiyet dünyanın en güzel ve neşe veren duygularıdır.

Neşenizi hiç kaybetmeyin, güler yüzünüz hiç solmasın.

Çok keyif aldım.

Her baktığımda, okuduğumda mutlu oluyorum, aldığım en güzel hediyelerden biri.

Tekrar çok teşekkür ediyorum.

An gelir bir ŞİİR alır götürür seni…

Kaybolur gidersin, birçok yere uğrarsın;

Bir ağacın çiçeğine, kelebeğin kanadında ve ya bir dağ şelalesinin sularında;

Gökyüzünde uçan kuşların yanında özgürlüklere…

Farkedilmeden gitmişsindir. Seni anılara, hayallere, götürür bitsin istemezsin.

 

KAYBOLDUM

Sen benim kaderimdin,

Yazılmıştın gönlüme,

Düşlerimizde,

Acı, tatlı günlerimizde hep el ele,

Birlikte uçardık,

Kelebekler gibi bahçelerde.

Birlikte dalardık okyanusların dibine,

Hayatımızın pembe, güzel günleri,

Yazları, baharları, güzel anları,

Aşkımı alıp gittin arkana bakmadan,

Kayboldun denizlerin maviliklerinde.

Senden sonra inan ben de,

Ben de kayboldum evrende.

Nahide ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 137
: 2242
Kayıt tarihi
: 19.02.13
 
 

05 Ekim Ankara doğumluyum. Okumayı, yazmayı, insanları dinlemeyi seviyorum. Kişisel blogumda her ..