Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '07

 
Kategori
Dostluk
 

Teşekkürler! falcı abla...)

Teşekkürler! falcı abla...)
 

Dün gece ne oldu biliyor musunuz? Saat 23. 00 dolayı idi. Teravih namazından gelmiş televizyonun karşısında yorgunluğumu gideriyordum. Yatmaya yakın da bilgisayarın basına geçip bana gelen iletilere bir bakayım dedim.

İletinin gelip gelmediğini pek bilmiyorum ya… Windows Live Messenger sayfasından bana gelen birkaç iletiye göz attım. Bu iletilerin içinde öyle bir iletiye rastladım ki; sizinle şimdi o iletiyi gördüğüm an, sonrasında okuduğum an ve okumamı bittirdiğim an duygularımı sizinle paylaşmak istedim efendim.

Çevreme anlatabildiğim kadar bisikleti yıllarca anlatırım o ilgiyi ve alakadarını burada bulunan bisikletçi dostlarımın dışında görmedim. Hep bana bu adam deli mi böyle giyiniyor ve yollara çıkıyor diye acayip, acayip bakarlar. Bundan da son derece rahatsızım.

Neyse, dün geceye gelelim. İletiyi açtım. Daha önce kendisini işaretlediğim Blog Habercisinden bir ileti idi. Kim ne yazmış diye bir açtım ki;

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=65235

Blog yazan Sabiş ablamdı. Hani şu fal çatanımız var ya işte o. Benden bahsediyor ve beni öven sözler vardı satırlarında. Ne yalan söyleyeyim çok duygulandım. Ondan bunu beklerdim ama bu kadarını da pes doğrusu beklemiyordum. Açıkçası şaşırmıştım.

Meğerse beni bu kadar çok seven dostlarım varmış diye çocuklar gibi sevindim. Hemen eşime gösterdim. O da şaşırdı. Çünkü bisiklete karşı kendisinin bana karşı zaafı vardı. “Bak, sizler beni destelemiyorsunuz ama beni seven dostlarım sağ olsun, destekliyorlar” dedim.

Ne demek Sabiş ablam, falcı ablam benden izin almak ne demek. Beni son derece onu re ettiniz ya, o yeter de artar bile bana. Hatta bisiklet sporu hakkında yazdıklarınız içinde size teşekkürlerimi bir borç bilirim. Ben bile bu kadar incelememişken sizler kalktınız daha önce yazdığınız bisiklet hakkında ki bloğunuzu bir fıkra ile süsleyerek tatlı bir sürpriz yaptınız bana. Hediyenizi kabul ediyorum ve kalbimin en derin köşesinde muhafaza edeceğim. Bundan emin olunuz.

ÇOK, ÇOK HEM DE DEFALARÇA TEŞEKKÜRLER!

Sizler olduğunuz müddetçe, bana verdiğiniz o güçle şimdi daha fazla asılacağım pedallara.

Çünkü ben haklıyım. Daha sağlıklı yaşamak için, temiz bir çevre yaratmak için buna ihtiyacımız var. Yani bisiklete.

Türk halkının aklını çelebilirsem ve bisiklete binmesini sağlayabilirsem kendimi mutlu hissedeceğim.

Sağlıcakla kalın.

Siizinde yüreğinizi melekler öper inşallah!

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..