Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '07

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
623
 

Teşekkürler.

Teşekkürler.
 

8 Eylül 2007 / İzmir Blog toplantısı için;

Gönderdikleri çicek ile gecemizi renklendirdiren, bizleri onurlandıran Milliyet Blog'a

Eymir'de olduğu gibi (gelemese de) çiçek gönderme nezaketini gösteren Sabiha Rana'ya

Toplantıdan bir kaç gün önce (katılan arkadaşlarımıza dağıtılmak üzere) gönderdiği fındıklar için Yekruseha'ya,

Toplantının başarılı geçmesi için telefon eden, mesaj gönderen Serap İnce, Ahmet Üstündağ, Coşkun Karabulut ve Düş'e

Katılan arkadaşlarımıza meşhur kurukahvesini hediye eden Karşıyakalı Meşhur Kuru Kahveci Sayın Osman Avcı'ya,

Tadı damağımızda kalan lokmaların pişirilip, sunulmasını sağlayan Gözde Pastanesi çalışanlarına,

Gezi ile ilgili araç konusunda her türlü yardımı esirgemeyen, hatta eğlence dönüşü, otogara ve evlerimize ulaşmamızı sağlayan Pamukkale Turizm'e ve Genel Koordinatörü Sayın İbrahim Iskır'a,

Büyük beğeni kazanan kokteyl, akşam yemeği sunumları için Güzel Gah'ın tüm çalışanlarına,

Şüphesiz, birlikte olma konusunda başından sonuna kadar bizlerle olan, bizleri destekleyen ve gecemize katılmakla bizleri onurlandıran Milliyet Blog yazarı arkadaşlarımıza, çok teşekkür ederim.

Eymir toplantısını anlatan ilk blogu ben yazmıştım.

İzmir'de 8 Eylül'de ne oldu, kimler vardı, ne yaptınız diye merak edenler (belki) vardır diye ilk haberleri vermek gene bana kısmet oldu.

Önce şunu söyleyeyim ki program hiç aksamadı, ne yazdıysak, ne olacak dediysek o oldu. Programın fazlası var eksikleri yok. Eksik, sadece gelemeyen arkadaşlarımız, yani gelmek isteyip de gelemeyenler. Ama inanın onların adına biz daha çok üzüldük, çünkü dün yaşananlar belki de bir RÜYA idi. İZMİR RÜYASI.

Katılan arkadaşlarımız yüzlerce belki de binlerce resim çektiler, kameralarına kayıt yaptılar o güzelim İzmir manzaralarını. Gölet, Karşıyaka, lokma faslı, arabalı vapur, Narlıdere sahili, Güzel Gah, daha neler, kimbilir.

Hele yemekten sonraki eğlence, aman Allah! Aramızda neler varmış, neler. Tabi ki bunlar kim ve neler yaptıklarını resimlerde göreceğiz, videolarda izleyeceğiz ve yazılarda okuyacağız.

Şimdilik benden bu kadar. Diğer arkadaşlar da anlatmaya başlasınlar, ben sonra gene anlatırım. Üstelik çok yorgunum. Öyle anlatılacak bir yorgunluk değil bu, aylardan beri süren bir yorgunluk. Bu nedenle yorum ve mesajlarınıza bir süre yanıt veremeyebilirim. Dinlenmem ve bazı ziyaretler yapmam lazım.

Yeni bir gün ve yeni bir başlangıç için şart.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Aylar süren yorucu, yoğun hazırlıklara, stresli çalışmalar sonunda hazırlanan mükemmel programa, hep birlikte güzellikleri paylaşmanın keyfini yaşatan sizlere çok teşekkürler. İçtenliğiniz, misafirperverliğinizle ayrıldık İzmir'den. Yaşadığımız güzellikler, sizden hatıra olan cd'ler var yanaklarda tebessüm oluşturan. Herşey için çok teşekkürler İlyas Bey. Kulağımdan eksik olmayan Müzeyyen Senar nağmelerini yaşarken aldığım keyif için de.. Sevgi ve Saygılarımla.

Tuğba 
 02.10.2007 23:51
Cevap :
Bir kez daha teşekkürler. Toplantımızın amacıydı senin yazdıkların. Bazı şeyler unutulacak, ama resimlere baktıkça, yazıları okudukça, müziği dinledikçe hatırlanacak o güzel anlar. Seninle de ilgilenemedim, ama söz, bunu telafi edeceğim, görüşmek üzere, Sevgilerimle.  03.10.2007 7:45
 

Uzun bir süreden sonra merhaba abicim. ama yapılmaz ki bu bana böyle güzel anlatılmaz resimlerinizede baktım valla canım gitti... neyse bi dahaki toplantıalrda görüşmek dileği ile sağlıcakla kal ellerine sağlık ama çatladım ne yalan söyleyeyim:))

Gülçin 
 20.09.2007 16:32
Cevap :
Seni çok önceden davet ettim. Değil mi, Cuma bin Cumartesi buradasın, Cumartesi bin Pazar Ankara'dasın. dedim. Çatlama :)başka bir zaman başka bir yerde gene olur, ama böyle İzmir'de bilemem. Ben Ankara'ya sık sık geliyorum. Malum çocuklar orada. İnşaallah bir fırsat yaratırız Ankara'lılarla da bir arada oluruz. Sevgiler.  20.09.2007 22:58
 

Sen çok iyi bir insansın ve her şeye layıksın. Bisikletim can atıyor, Karşıyaka'ya gelmek için. Bak her an gelebilirim. Hani beraber oturduk ya işte oraya her an geldim diye telefon açabilirim. Sevgi ve saygılarımla.

Ahmet Üstündağ 
 16.09.2007 16:54
Cevap :
Bayram'dan sonra beklerim. Malum ramazan. Görüşmek üzere, sevgiler..  17.09.2007 9:42
 

İlyas Abi en zor işi üstlendiniz, uzun süredir çalıştınız, heyecanınızı sevginizi kattınız ve işte ortaya çıkan tablo malum...tarife gerek yok...Yüreğinize sağlık, Sevgilerimle:)

Düş 
 16.09.2007 13:54
Cevap :
Umarım başka bir toplantıda yeniden bir araya geliriz. Sevgiyle kal, selamlar.  16.09.2007 17:24
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 240
Toplam yorum
: 1731
Toplam mesaj
: 236
Ort. okunma sayısı
: 2452
Kayıt tarihi
: 13.04.07
 
 

6 Mayıs, bir Hıdırellez günü "Merhaba dünya" demişim. Geçen elli küsur yıl. Bir şarkı vardır Osma..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster