Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '11

 
Kategori
Blog
 

Teşekkürler bana üç yıldır katlandığınız için...

Ah sevgili YO YO MA ve sevgili Ennio ….  

Ne zaman yazmak istesem YO YO MA’nın muhteşem Ennio müziklerini yorumladığı biricik cd ‘mi dinliyorum . Ve kelimeler şekillenip monitörümün ekranını kaplamaya başlıyor. Meğer zaman zaman kalbim ne denli oluyor…  

Fark etmiyorum aslında çoğunlukla iş ve uyku arasını dolduruyor binlerce roman kahramanı . En son ne zaman şehir merkezine indim ? İki ay mı oldu yoksa üç ay mı ?  

Nedir bu şehir yorgunluğu ya da daha doğrusu yüreğimdeki yorgunluk…  

Gülümsüyorum …  

Bu aralar trend “emeklilik” işte her sinirlendiğimde eve geldikten sonra “ne zaman emekli olabilirim” sayfasına bakıyorum www.sgk.gov.tr' nin  

Sonuç idare eder cinsten ….  

Sevgili dostlarım bu gün eski blog yazılarıma şöyle bir baktım birde çok değerli yorumlarınızı okudum. Zaman zaman hala bir kitap yazmamış olmamın ve hatta yazamayacak olmamın düşüncesi içerisinde kendimi sizlere ihanet edermiş gibi hissetsem de e bu da bir şeydir hiç yazmamış olmaktan iyidir her halde…  

Hadi gelin sohbet edelim biraz…..  

Yorgunum ben …Sabah işten gelmiş olmamın ve iki saat sonra tekrar işe gidecek olmamın etkisi olsa gerek. Ama yarın büyük gün yarın tatilim . Az önce internet sitesinden sipariş ettiğim kitaplarımın durumuna baktım sevk edilmeye hazırlarmış. Eğer yarın gelirse offf değme keyfime…  

Yine deliler gibi vampir kitabı aldım meşhur "True Blood" dizisinin kitapları bu kez.  

Sevgili dostlarım …  

Hiç yorum yazmayanlar, yorum yazanlar, yazılarımın başlığına şöyle bir bakıp geçenler, sevenler sevmeyenler. Dostlarım başladığımdan bu yana dikkat ettim de fazlası ile kişisel olan duygularımı paylaşmışım sizlerle. Çoğunlukla da karamsarlıklarımı sanırım. Bilirsiniz üzgünken yazanlardanım galiba bende. Bu nedenle hiç beklemediğim anda yorum yazıp da bana moral veren, kah gülümseten ve kah düşündüren sizlere çok ama çok teşekkür ediyorum ….  

Saçmalamalarıma katlandığınız , hayallerime fantezilerime olgunlukla katlandığınız için ….  

Kısacası bana katlandığınız için binlerce teşekkür ederim sizlere……………….  

21.04.2008 ilk kayıt tarihim üç yıldır beraberiz sizlerle ........  

 

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..