Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '07

 
Kategori
Siyaset
 

Teşekkürler Bekir Coşkun

Teşekkürler Bekir Coşkun
 

Bekir Coşkun Hürriyet’te yazdı: “O benim 'cumhurbaşkanım' olmayacak...” (1). Bu yazıya yanıt Gül’den değil Erdoğan’dan geldi ve “O zaman Türk vatandaşlığından çık” dedi. Coşkun buna verdiği yanıtta “Bana vatandaşlıktan çık diyor. Nereye gideceğim.” diyor, Bekir Coşkun mizahının koktuğu cümlelerin sonunu çok anlamlı bir cümle ile bağlıyor: “Erbakan’ın plajına çıkmışız…” (2). Bu haberi okumanızı öneriyorum.

1989 yılından buyana 18 yıl geçmiş ama dün gibi aklımda, o yıl tehlikeli bir sözcük vardı: “alışamadım”. Bu sözcüğü çok açık telaffuz edenleri, tişörtüne yazıp dolaşanları gözaltına alıp kısa zamanda bırakırlardı. Sonraları bunu da yapmadılar, “alışamadım” diyenlere onlar alıştılar. Alışamayanlar alışmış gibi yaptı veya gerçekten alıştı. Demokrasi “alışamadım” diyenlere tahammül edilmesidir. Çok oy almışsanız o zaman tahammül kapasiteniz daha çok olacak.

Bekir Coşkun görüşünü açıklamıştır, o görüşü seversiniz veya sevmezsiniz tahammül etmek zorundasınız. Ben Bekir Coşkun’un görüşünü beğenirim ve ona teşekkür ederim, benim de bu sevgime tahammül etmek zorundasınız. Bir başkası Bekir Coşkun’un görüşünden nefret eder, Bekir Coşkun da bu görüşe tahammül etmek zorundadır.

Bu ülkeyi daha çok sevme konusunda ve buranın daha çok sahibi olma konusunda kimse hesap yapmaya kalkmasın. Bu ülke hepimizin, kimsenin bu ülkeden birisini kovma hakkı yoktur.

(1) O benim 'cumhurbaşkanım' olmayacak... http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/haber.aspx?id=7087024&yazarid=2
(2) Bekir Coşkun'dan Başbakan'a cevap: http://www.hurriyet.com.tr/gundem/7126430.asp?gid=180&a=373895

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..