Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

18 Ekim '08

 
Kategori
Şiir
 

Teşekkürler bir tanem

Teşekkürler bir tanem
 

gül


Sevgiyi bilmiyormuşum, seni tanımadan önce,
Yarı ömrüm böyle geçti, tâki seni görünceye,
Girdin artık hayatıma, değişti bütün ömrüm,
Sevgiyi tattırdın ya, teşekkürler bir tanem.

Sen gibisi varmıdır bu koskoca dünyada,
Uyandırma hiç beni hep kalayım hülyada,
Tüm bu güzellikler yaşamımı arttırır,
Anlamsız hayatıma girdin ya, teşekkürler bir tanem.

Yüce sevgi deyince hep seni anıyorum,
Bir çok dostundan seni, daha çok tanıyorum,
Hayatımın anlamısın ben bunu anlıyorum,
Beni yaşama döndürdün ya, teşekkürler bir tanem.

Tarih:28.09.2006

Gönül dolusu Sevgiler arkadaşlarıma, , , , , , ,


Alyoşa

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...