Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '18

 
Kategori
Blog
 

Teşekkürler Milliyet Blog

Teşekkürler Milliyet Blog
 

Çok garip başladım aslında bu güne. Sabah ezan okunuyordu. Dedim ki; kendi kendime ‘Seda haydi namaza’. Kalkacaktım ama ezan bitmedi. Bitene kadar dua edeyim dedim. Ettim… Ettim… Daha sonra gözümü bir açtım saat 07.03 aman Allah’ım abdest alınmamış, namaz yok, edilen duaya âmin denilmemiş, servise 7 dakika var derken hemen elime ilk geçen bir kot bir tişört toparladım kendimi. Çünkü işe geç kalma lüksüm henüz verilmedi bana ve her sabah ‘Bugünde saçlarımı toplamayacağım’ diyorum. Olmuyor. Olamıyor.

Malum pırasa saçlıyım ben ve güne bir Türk kahvesiyle başlamanın mutluluğu var hala üzerimde. Uyanmanın en basit yolu ama yetmiyor yetemiyor. Neyse saat 14.18 ve ben hala yazacak bir konu bulamamışken birden bir fikir geldi aklıma. Konu neden yazamadığım.       

Aslında çok özgür bir yer burası. Ne yazarsan yaz. Kimsenin kişilik haklarına saldırmadığın sürece, eğer senin fikrinse sen savunduklarınla bir şeyler anlatmaya çalışıyorsan olay orada bitmiştir. İster denemelerini yaz. İster öykülerini anlat. İster gündelik olaylarınla taçlandır kendini. İstediğin kadar anlat, yaz, tartış daha sonra beğenmedin mi? sil yazını özgürsün işte. Editör beğenirse yayınlanır. Editör uygun görürse bir başkasına yaptığın yorumu onun sayfasında görebilirsin. Bıla bıla bıla…

Geçen gün bir siteye üye oldum inanın profilim bile yok. Profil açmadılar bana. Gönderdiğim yazıları yayınlıyorlar ama profilim yok. Çok garip değil mi? biri yazımı okuduktan sonra meraklanıp profilime bakmak istese yok. Ne bir resim, ne bir biyografim düşünün yaşımı bile sormadılar. İn miyim? Cin mi? ben kimim?

Milliyet blog, öncelikle okuyucusuna özgürlük veriyor. Okuyucu beğendiği herhangi bir yazıya yorum atabiliyor. Okuyucu, bir yazının kime ait olduğunu, o yazarın profiline tıklayarak bilgilerine ulaşabiliyor, sosyal medyasında takip edebiliyor, mesaj atabiliyor, konuşabiliyor ya. Bu çok samimi ve özgürce bir davranış değil mi?

Diğer sitede kendimi ‘yeni işe girmişim ama bir masam bile yok’ olarak hissettim.

Bu sebeple canım milliyet blog. Biz üyelere özgürce, hayallerimizi gerçekleştirmede, fikir özgürlüğü verdiğin için çok teşekkür ediyorum.

 

 
Toplam blog
: 58
: 264
Kayıt tarihi
: 19.03.17
 
 

Var bi'hayalimiz  ..