Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '17

 
Kategori
Blog
 

Teşekkürler sevgili okurlarım

Teşekkürler sevgili okurlarım
 

yorgunkalemim


Sevgili okurlarım;

Bir yıl daha geçip gitti, arkasına bakmadan. Ama ben de boş durmadım, şiirlerim de yaşadım. Mutlu oldum, üzüldüm, hüzünlendim, yalnız kaldım, kalabalıklardan yoruldum, gittim, geldim, koştum...

Kuşlara imrendim, çiçekleri kokladım…

O kadar çok şey yaptım ki, bir yılın aslında bir insan hayatı için ne kadar da kısa bir yol olduğunu anladım.

Gerçek manasıyla bir yıl yaşamak, bin yıl yaşıyor gibi yaşamak çok daha güzelmiş, çok daha anlamlıymış, bunu anladım. Teşekkürler Allah’ım ömrüme kattığın tüm bu güzellikler için. Teşekkürler yavrularım, sevdiklerim, dostlarım, sizlerle bu dünya daha da çok yaşamaya değer.

Teşekkürler yeryüzünün canlıları, evrenin tüm güzellikleri, gökyüzünün bulutları, hepinize teşekkürler.

Bu hayat siz olmadan ne kadar da anlamsız olurdu.

Teşekkürler ey aşk, sen bizim yanı başımızda bize eşlik eden en güzel arkadaşısın kalbimizin…

Teşekkürler, sanal dünyanın kelimelerinde dostluk çatısının altında buluştuğumuz tüm güzel insanlar.

Menfaat beklemeden, sadece kelimelerin bizi dost kılmasından daha anlamlı ne olabilir yeryüzünde.

Teşekkürler herkese, her şeye, her kimseye, her bir şeye,

Hatta teşekkür kelimesine de teşekkürler, o olmasa nasıl bu güzelliklere karşılık verebilirdik, hangi kelime onun yerini tutabilir ki…

Sevgili okurlarım; nice nice sevginin, dostluğun, erdemliliğin, hoşgörünün, özgürlüğün hüküm sürdüğü yıllarda buluşmak dileğiyle… Kilyos’dan sevgiler... Sizleri seviyorum...

11.02.2017

Yorgun Kalemim

 

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..