Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Teşekkürler

Her yazar kimse için değil, kendim için yazıyorum der. Ancak, sürekli ne kadar okunduğunu takip eder. Ben de öyle oldum sanki. J

Gerçi ben henüz yazar değilim ama , olsun aynı taktiği ben de benimsedim.

Heyecanla yazımı hazırlıyorum ve arkasından yayımlanmasını bekliyorum sabırsızlıkla. Yayımlanan yazımı defalarca okuyorum sanki o yazıyı ben de değil bir başkası yazmış gibi. Sanki ilk kez görüyorum.

Kendime oynadığım küçük bir oyun bu.

Önce okur olmayı öğretiyorum kendime…

Arkasından bekliyorum yorumları…tabii gelirse J

İşin bu kısmı daha da zor

Eğer yazım yorum aldıysa çünkü okunmaya değer bulunmuş ve de üzerinde biraz da düşünülmüş demek..

Tabii yorumların olumsuz olma ihtimali de var. Buna da hazırlıklı olmak lazım

Ne olursa olumlu ya da değil, tüm eleştriler yazmamı ilerletebilmem için bir ders benim için.

Yazıma ve bundan sonraki yazılarıma zaman ayıracağınız için şimdiden teşekkürler

Saygılarımla

Aydan Seylan

 
Toplam blog
: 12
: 494
Kayıt tarihi
: 23.12.07
 
 

Darüşşafakalıyım. Psikoloji, kişisel gelişim, felsefe, edebiyat kısaca insana dair herşey ilgi ala..