Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '19

 
Kategori
Bilim
 

Tesla- Herşey Işık

“Herşey Işık” 1899'da Nikola Tesla ile inanılmaz röportaj

Nikola Tesla, şüphesiz ki gezegenimizde var olan en önemli kahin ve mucitlerden biri. Merakla, uygarlık tarihindeki çok  önemli bir yeri olmasına rağmen, tarih kitaplarında pek yer verilmemiştir. (“Herşey Işık” Nikola Tesla ile İnanılmaz Görüşme)

Tesla ile röportajlar son derece nadirdir, ancak elimizde mevcut olanlar dünyadaki insanlara sınırsız özgür güç vermek olan parlak bir bilim adamının zihni hakkında harika bir anlayış sunarlar.

Erişebildiğimiz röportajlardan biri, gazetecilikten John Smith tarafından gelecek vaad eden ifadelerinden birini bırakıyor:
“Her şey Işık. Işınlarından birinde ulusların kaderi, her milletin Güneş gibi gördüğü o büyük ışık kaynağında kendi ışını var. Ve unutmayın, var olan ve ölmeyen bir adam yoktur! (“Her şey Işık” Nikola Tesla ile inanılmaz röportaj)

Bilim adamı Nikola Tesla'nın 1899 yılında Colorado Springs'deki laboratuarında "Ölümsüzlük" dergisi için verdiği röportaj:

TESLA: Tüm dünyayı aydınlatmak istedim. İkinci bir güneş oluşturmak için yeterli elektrik var. Işık, Ekvator'un etrafında, Satürn'ün etrafındaki bir halka gibi görünür. İnsanlık büyüklüğe hazırlıklı değildir. Colorado Springs’te dünyaya elektrik verdim. Ayrıca Bach veya Mozart'ın müziğinde ya da büyük şairlerin ayetlerinde bulunan pozitif zihinsel enerji gibi diğer enerjileri de sulayabiliriz.

Dünyanın içinde, mesela dünyadan yetişen bir çiçek, ondan çıkan yiyecekler ve onu insanın evi yapan her şey aracılığıyla ifade edilen sevinç, barış ve sevgi enerjileri vardır. Yıllar boyunca bu enerjinin insanları etkileyebileceği yollar aradım. Güllerin güzelliği ve aroması ilaç, güneş ışınları ise yemek olarak kullanılabilir. Yaşamın sonsuz sayıda formu vardır ve bilim adamlarının görevi onları her tür maddede bulmaktır. Bu konuda üç şey önemlidir. Tek yaptığım onları aramak. Onları bulamayacağımı biliyorum ama onlardan vazgeçmeyeceğim. (“Her şey Işık” Nikola Tesla ile inanılmaz röportaj)

JOURNALIST: Bunlar neler?

TESLA: Bir problem yemek. Hangi enerji, yıldız veya karasal, Dünyadaki açları besleyebilir? Hangi şarabın susuzluğuyla sulanabileceği için insanlar kalbini neşelendirip tanrı olduklarını anlayabilsin mi? Kötülüğün gücünü ve insanın hayatının içinden geçtiği ıstırabı mahvetmek başka bir şey! Bazen uzayın derinliklerinde bir salgın olarak ortaya çıkarlar. Bu yüzyılda hastalık Dünya'dan Evrene yayıldı. Üçüncü şey ise: Evrende fazla ışık var mı?
Astronomik ve matematiksel yasalara göre ortadan kaybolabilecek ve hala hiçbir şeyin değişmeyeceği bir yıldız keşfettim. O yıldız bu galakside. Işığı bir elmadan daha küçük bir küreye sığacak ve aynı zamanda Güneş Sistemimizden daha ağır olan bir yoğunluğa yayılabilir. Dinler ve felsefeler, insanın Mesih, Buda ve Zarathustra olabileceğini öğretiyor. (“Her şey Işık” Nikola Tesla ile inanılmaz röportaj)

Kanıtlamaya çalıştığım şey devrimci ve neredeyse erişilemez. Evrende yapılması gereken budur, böylece her varlık Mesih, Buda veya Zarathustra olarak doğar. Yerçekiminin uçmam gereken her şeye ters olduğunu ve niyetimin uçuş cihazlarını yapmak değil (uçak veya füzeler) olduğunu biliyorum, ama bireye kendi kanatlarında bilinci yeniden kazanmayı öğretmek… Ayrıca, içinde bulunan enerjiyi uyandırmaya çalışıyorum. hava. Büyük enerji kaynakları var. Boş alan olarak kabul edilen şey, sadece uyanık olmayan bir maddenin tezahürü mü? Bu gezegende ne de Evrende boş yer yok… Gökbilimcilerin konuştuğu kara delikler, en güçlü enerji ve yaşam kaynaklarıdır. (“Her şey Işık” Nikola Tesla ile inanılmaz röportaj)

TESLA: Önce enerji, sonra madde.

JOURNALIST: Bay Tesla, kendinize değil babanıza doğduğunuzu söylediğiniz zamanki gibi.

TESLA: Kesinlikle! Peki ya evrenin doğuşu? Mesele, ışık olarak bildiğimiz orijinal ve ebedi enerjiden yaratılmıştır. O parladı ve yıldızlar, gezegenler, insan ve dünyadaki ve evrendeki her şey ortaya çıktı. Konu sonsuz ışık formlarının bir ifadesidir, çünkü enerji ondan daha büyüktür.

Dört Yaratılış kanunu var.
Birincisi, aklın bütün şaşırtıcı ve karanlık arsanın kaynağını düşünememesi veya matematiksel olarak ölçememesidir, bu arsa tüm Evrene uyar.
İkinci yasa, ışığın gerçek doğası olan açıklanamaz olan ve aydınlığa dönüşen geniş karanlıkta bulunur.
Üçüncü yasa, ışığın bir ışık meselesi haline gelmesi ihtiyacıdır.
Dördüncü yasa şudur: başlangıç ??veya bitiş yoktur; Önceki üç yasa daima uygulanır ve Yaratılış ebedidir. (“Her Şey Işık” Nikola Tesla ile inanılmaz röportaj)

JOURNALIST: Görelilik Teorisi'ne düşmanlık olarak, o kadar ileri gittiniz ki, doğum gününüzde yaratıcınıza karşı konferanslar düzenlediniz…

TESLA: Unutma: uzay kavisli değil, sonsuzluğu ve sonsuzluğu anlayamayan insan aklı! Eğer görelilik, yaratıcısı tarafından açıkça anlaşılsaydı, eğer onu memnun ederse, fiziksel olarak bile ölümsüzlük kazanırdı. Ben ışığın bir parçasıyım ve bu müzik. Işık altı duyumu dolduruyor: Görüyorum, duyuyorum, hissediyorum, kokladım, dokunuyorum ve düşünüyorum. Düşünmek altıncı hissim. Hafif parçacıklar yazılı notlardır.

Yıldırım, tüm bir sonat olabilir. Bin yıldırım top bir konserdir. Bu konser için, Himalayaların donmuş tepelerinde duyulabilecek bir yıldırım topu yarattım. Pisagor ve matematik hakkında, bir bilim adamı bu ikisini ihlal edemez ve ihlal etmemelidir. Sayılar ve denklemler, kürelerin müziğini gösteren işaretlerdir. Einstein bu sesleri duymuş olsaydı, Görelilik Teorisi'ni yaratmazdı. Bu sesler, hangi hayatın bir anlamı olduğu, Evrenin mükemmel bir uyum içinde varolduğu ve güzelliğinin Yaradılışın nedeni ve etkisi olduğu fikrine yönelik mesajlardır.

Bu müzik yıldız gökyüzünün ebedi döngüsüdür. En küçük yıldız kompozisyonu tamamladı ve aynı zamanda gök senfonisinin bir parçası. İnsanın kalp atışı, Dünya'nın senfonisinin bir parçasıdır. Newton, sırrın geometrik düzende ve gök cisimlerinin hareketinde olduğunu öğrendi. Evrende yüksek uyum yasalarının bulunduğunu kabul etti. Eğri uzay kaos, kaos müzik değil. Einstein, gürültü ve öfke çağının habercisidir. (“Her şey Işık” Nikola Tesla ile inanılmaz röportaj)

JOURNALIST: Bay Tesla, o müziği duyuyor musunuz?

TESLA: Her zaman duyuyorum. Manevi kulağım yukarıda gördüğümüz gökyüzü kadar büyük. Doğal kulağımı radarla kaldırdım. Görelilik Teorisine göre, iki paralel çizgi sonsuzlukta buluşacak. Bu yüzden Einstein'ın uzayının eğriliği düzleşecektir. Bir kez yaratıldığında, ses sonsuza dek sürüyor, çünkü bir adam kaybolabiliyor, ama yine de insanın en büyük gücü olan sessizlikte var. Hayır, Bay Einstein’a karşı hiçbir şeyim yok. Çok kibar bir insan ve bazıları müziğin bir parçası olacak birçok iyi şey yaptı. Size yazacağım ve eterin var olduğunu ve onun parçacıklarının evreni uyum içinde tutan, sonsuzlukta yaşamı sürdürdüğünü açıklamaya çalışacağım. (“Herşey Işık” Nikola Tesla ile İnanılmaz Görüşme)

JOURNALIST: Söyleyin bana, bir Melek Dünya üzerinde hangi koşulları benimsiyor?

JOURNALIST: Ayarlamanın üçüncü koşulu nedir Bay Tesla?

TESLA: Çalışan tüm hayati ve manevi enerjilere rehberlik edin. Bu nedenle, insanın sahip olduğu birçok etki ve ihtiyaçların arıtılması. Bu yüzden hiçbir şey kaybetmedim, sadece kazandım. Bu yüzden her gün ve gecenin tadını çıkarıyorum. Not: Nikola Tesla mutlu bir insandı… Dördüncü şart fiziksel setin işe göre ayarlanması.

JOURNALIST: Ne demek istiyorsun, Bay Tesla?

TESLA: Birincisi, bütünün bakımı. İnsanın vücudu mükemmel bir makinedir. Devremi ve bunun için neyin iyi olduğunu biliyorum. Neredeyse tüm insanların yediği yemekler benim için zararlı ve tehlikelidir. Bazen dünyanın aşçılarının benim aleyhime komplo oluşturduğunu görüyorum… Elime dokun.

JOURNALIST: Soğuk.

TESLA: Evet. Kan akımı kontrol edilebilir ve içimizdeki ve etrafımızdaki birçok işlem. Neden korkuyorsun genç adam?

JOURNALIST: Mark Twain, senden ilham alarak; hakkında harika bir kitap olan Gizemli Yabancı'yı yazdı.

TESLA: “Lusifer” kelimesi daha büyüleyici. Bay Twain şaka yapmayı sever. Çocukken, kitaplarını okuduğumda bir kez iyileşmiştim. Burada tanıştığımız ve ona söylediğimizde, o kadar hareket etti ki ağladı. Arkadaş olduk ve sık sık laboratuama geldi. Bir keresinde ona, titreşimin mutluluk hissine neden olduğu bir makine göstermemi istedi. Bazen yapmaktan hoşlandığım eğlence amaçlı icatlardan biriydi. Bay Twain'i bu titreşimlerin altında kalmaması konusunda uyardım.

Görmezden geldi ve daha uzun kaldı. Pantolonu tutan bir roket gibi oldu ve belli bir odaya girdi. Ben ciddi olmama rağmen, şeytani bir şekilde komikti. Ancak fiziksel devreyi ayarlamak için, yiyeceğe ek olarak, uyku da çok önemlidir. Bir insanüstü çaba gerektiren uzun ve yorucu bir işten, bir saatlik uykudan sonra tamamen iyileşmiş olacaktı. Belirlenen zamanda uykuyu yönetme, uykuya dalma ve uyanma yeteneğini kazandım. (“Her şey Işık” Nikola Tesla ile inanılmaz röportaj)

Anlamadığım bir şey yaparsam, kendimi bir çözüm bulma hayalim hakkında düşünmeye zorlarım. Beşinci ayar koşulu bir hafızadır. Belki de çoğu insanda, beyin dünya hakkında bilginin ve yaşam boyunca kazanılan bilgilerin koruyucusudur. Beynim hatırlamaktan daha önemli şeylerle meşgul, belli bir anda gerekli olanı, yani çevremizdeki her şeyi topluyor. Sadece içselleştirmek zorundasın.

Bir zamanlar gördüğümüz, duyduğumuz, okuduğumuz ve öğrendiğimiz her şey bize ışık parçacıkları şeklinde eşlik eder. Bana göre, bu parçacıklar itaatkar ve dosyalar. Bir öğrenci olarak, en sevdiğim kitabım olan Goethe's Faust adlı kitabı Almanca olarak öğrendim ve şimdi gönülden okuyabiliyorum. Yıllarca icatımı gerçekleştirmeden önce “kafamda” tuttum.

JOURNALIST: Sık sık görselleştirmenin gücünden bahsediyorsunuz.

TESLA: İcat ettiğim her şey için görselleştirmeye teşekkür etmek zorunda kalacağım. Hayatımdaki olaylar ve icatlarım, gözlerim önünde, herhangi bir olay veya yazı gibi, gerçektir. Gençliğimde bunun ne olduğunu bilmekten korktum, ama daha sonra bu gücü istisnai bir yetenek ve hediye olarak kullanmayı öğrendim.  Ayrıca icatlarımın çoğunda görselleştirme ile düzeltmeler yaptım ve onları bu şekilde sonlandırdım. Zihinsel olarak görselleştirerek karmaşık matematiksel denklemleri çözerim.

Sahip olduğum bu hediye için, Tibet'teki Yüksek Lama ayrımını alacağım. Görmem ve duymam mükemmel ve diğerlerininkinden daha güçlü olduklarını söylemeye cüret ediyorum. 150 kilometre ötedeki gök gürültüsünü duyuyorum ve gökyüzünde başkalarının göremediği renkleri görüyorum. Çocukluğumdan beri sahip olduğum vizyon ve işitmedeki bu genişleme. Daha sonra onu bilinçli olarak geliştirdim.

JOURNALIST: Yedinci düzenleme nedir Bay Tesla?

TESLA: Zihinsel ve hayati enerjiyi istediğimiz şeye nasıl dönüştüreceğimizi ve tüm duyguları nasıl kontrol edeceğimizi bilmek. Bu bilgi, yıllarca ihtiyaç duyulan şey için öğrenilebilir veya doğumla da edinilebilir.  Kendimden istediğimi yarattım: yansıtıcı ve manevi bir makine.

JOURNALIST: Dokuzuncu seti Bay Tesla?

TESLA: Kim olduğumuzu ve neden Dünya'da olduğumuzu unutmamak için her zaman, her zaman, elinizden gelenin en iyisini yapın. Hastalık, mahrumiyet veya toplumla mücadele eden, aptallıkları, anlamaları, zulümleri ve ülkenin dolu olduğu diğer problemleriyle onları inciten olağanüstü insanlar var. Dünyada birçok düşmüş melek var.

JOURNALIST: Onuncu adaptasyon nedir?

TESLA: Bu en önemlisi. Bay Tesla'nın oynadığı dergiye yaz. Ve bütün hayatını oynayarak geçirdi ve bundan zevk aldı.

JOURNALIST: Bay Tesla, meleklerden ve Dünya'ya adaptasyonlarından bahsediyorsunuz.

JOURNALIST: Okuyucular, gazetemizin mizahını seviyor. Elde ettikleri bulguların insanlar için çok büyük yararları olduğunu ve aynı zamanda bir oyunu temsil ettiğini söyleyerek beni şaşırtıyor.

TESLA: Sevgili Bay Smith, sorun şu ki, insanlar her şeyi çok ciddiye alıyor. Olmasaydı, daha mutlu ve daha uzun olurlardı. Çinli bir atasözü, muazzamlığın hayatı azalttığını söylüyor. 

 JOURNALIST: Felsefenizi bilmek isterler. (Nikola Tesla)

TESLA: Yaşam, anlaşılması gereken bir ritimdir. Ritmi hissediyorum, yönlendirmesine izin veriyorum ve rıza gösteriyorum. Çok güzeldi ve bana sahip olduğum bilgiyi verdi. Yaşayan her şey derin ve harika bir ilişki içindedir: insan ve yıldızlar ve güneş, sonsuz sayıda dünyanın dolaşımı ve kalbi.

Bu bağlar kopmaz ama dünya üzerinde yeni ve farklı ilişkiler yaratabilir, ustalaşabilir, değerlendirebilir ve eskileri ihlal edemez. Bilgi üst dünyadan gelir. Vizyonumuz mükemmel bir set. İki gözümüz var: dünyevi ve manevi. 

Benim hislerim ve deneyimlerime göre, Evrenin sonsuz bir tezahürü sayısı ile tek bir maddesi ve yüce bir enerjisi var.

En iyi şey, bir gizli doğanın keşfedilmesi diğerini ortaya çıkarmasıdır. Onlar gizlenemezler, çevremizdekiler vardır, ama biz onlara karşı kör ve sağırız. Onları duygusal olarak bağlarsak, bize gelirler. 

 JOURNALIST: Size bu konuşmanın başında olabilecek bir soru soruyorum: sizin için elektrik neydi sevgili Bay Tesla? (Nikola Tesla)

TESLA: Her şey elektrik. Birincisi, maddi gelen ve Evreni ve Dünyayı hayatın tüm yönleriyle temsil eden tüm biçimlere dağıtılan sonsuz bir kaynak olan ışıktı. Siyah, Işığın gerçek yüzüdür, sadece onu görmeyiz.

İnsan ve diğer canlılar için dikkate değer bir lütuftur. Her bir parçacık, henüz tanımlanmayan hafif, termal, nükleer kuvvet, radyasyon, kimyasal, mekanik ve enerjiye sahiptir. Yörüngesiyle Dünya'yı yaratma gücüne sahiptir. 

TESLA: İnsan formundaki ışık benim. Sizler de ışıksınız Bay Smith, ama siz bunun farkında değilsiniz.

TESLA: Bir bahçıvanın otlar tarafından saldırıya uğradığını hayal edin. Aslında, bu delilik olurdu. Bir insanın vücudu ve beyni çok fazla enerjiden yapılır. Bende elektriğin çoğu var. Her insanda farklı olan enerji, insanı “ben” veya “ruh” yapan şeydir. Özünde bulunan diğer canlılar için, bitkinin ruhu, minerallerin ve hayvanların ruhudur. (Nikola Tesla)

Beyin fonksiyonu ve ölüm ışıkta kendini gösterir. 

 JOURNALIST: Laboratuarınızdaki personel, kızgınsanız veya bazı risk altındaysanız meydana gelen ışık parlamaları, ateş ve yıldırımlardan bahseder.

TESLA: Psişik boşalma veya uyanık olmak için bir uyarı. Işık hep yanımda olmuştur. 26 yaşındayken beni ünlü yapan dönen manyetik alanı ve endüksiyon motorunu nasıl keşfettiğimi biliyor musunuz? Bir yaz öğleden sonra Budapeşte'de arkadaşımla gün batımını gördüm. Binlerce yangın binlerce yanan rengin etrafını sardı. Faust'u hatırladım ve ayetlerini okudum ve sonra bir siste olduğu gibi, manyetik alanı ve endüksiyon motorunun dönüşünü gördüm. Onları güneşte gördüm!

JOURNALIST: Senin için hayal gücü hayatın kendisinden daha gerçek mi?

TESLA: Hayata ışık verir. Düşüncemi besledim, duyguları, hayalleri ve vizyonları kontrol etmeyi öğrendim. Coşkumu nasıl beslediğimi her zaman takdir etmişimdir. Bütün hayatım boyunca ecstasy'de çok zaman geçirdim. Mutluluğumun kaynağı buydu. Bütün bu yıllar boyunca beş yaşam için yeterli olan iş bulmamda bana yardımcı oldu. Gece, yıldız ışığı ve var olan yakın bağla çalışmak en iyisidir.

JOURNALIST: Sen benim bütün insanlar gibi Işık olduğumu söyledin. Bu beni rahatsız ediyor ama itiraf etmiyorum, tam olarak anlamıyorum.

TESLA: Neden anlamak gerekli, Bay Smith?  Her şey hafif. Işınlarından birinde ulusların kaderi var. Her milletin, güneş olduğunu gördüğümüz o büyük ışık kaynağında kendi ışını vardır. Ve unutmayın, var olan ve ölmeyen bir insan yoktur! Işık oldu ve hala var. İşin sırrı, ışık parçacıklarının orijinal hallerini geri kazanmaları gerçeğinde yatmaktadır (Nikola Tesla).

JOURNALIST: Bu diriliş!

TESLA: Onu daha erken bir enerjiye çağırmayı tercih ederim. İnsan enerjisini korumanın bir yolunu arıyorum. Bunlar ışığın formlarıdır, bazen doğrudan göksel ışık. Kendi yararım için değil, hepsinden iyisi için aradım. Benim keşiflerimin insanların yaşamlarını daha kolay ve daha kolay hale getirdiğini düşünüyorum ve insanları maneviyat ve ahlak yönlendiriyor.

JOURNALIST: Zamanın kaldırılabileceğini düşünüyor musunuz?

TESLA: Hiç de değil, çünkü enerjinin ilk özelliği onun dönüştürülmesidir. Ancak, insanın dünyevi hayattan sonra bilincini koruduğu gerçeğinden yararlanmak mümkündür. Evrenin her köşesinde, yaşamın enerjisi vardır; Bunlardan biri, kökeni insanın dışında olan ve onu bekleyen ölümsüzlük.

JOURNALIST: Bu soru nedir?

TESLA: Gözleri nasıl parlıyor…! Bilmek istediğim şey, güneş battığında kayan bir yıldıza ne olduğu ... Yıldızlar, bu veya diğer dünyalarda toz veya tohum gibi düşer ve güneş, zihinlerimizde, birçok varlığın yaşamında dağılır, Yeniden doğacak. yeni bir ışık veya kozmik rüzgar gibi, sonsuzlukta dağılmış. Bunun Evrenin yapısına dahil edilmesi gerektiğini biliyorum. Mesele şu ki, bu yıldızlardan birinin ve bu güneşlerden birinin en küçüğü bile korunuyor. (“Her şey Işık” Nikola Tesla ile inanılmaz röportaj)

JOURNALIST: Ama Sayın Tesla, bunun gerekli ve dünyanın anayasasına dahil olduğunu biliyor musunuz?

TESLA: Bir insan bilinçlendiğinde, en büyük hedefi bir kayan yıldıza doğru koşmak ve onu yakalamaya çalışmak olmalıdır. Hayatının bu tarafından verildiğini ve kurtarılacağını anlamalıdır. Sonunda yıldızları yakalamak mümkün olacak!

Ne zaman yakın ve sevgili halkım yaralandıysa, fiziksel acıyı hissettim. Bunun nedeni, vücudumuzun benzer bir malzemeden yapılmış olması ve ruhumuzun kırılmaz filamentlerle ilgili olmasıdır. Bizi zorlayan anlaşılmaz hüzün bazen gezegenin diğer tarafında, bir çocuğun veya cömert bir adamın öldüğü anlamına gelir. (Nikola Tesla)

Bütün evren belirli dönemlerde kendimizden ve bizden bıktı. Bir yıldızın ortadan kaybolması ve kuyruklu yıldızların ortaya çıkması bizi hayal edebileceğimizden daha fazla etkiliyor. Dünya'nın yaratıkları arasındaki ilişkiler daha da güçlüdür, duygularımız ve düşüncelerimizden dolayı çiçek daha güzel bir şekilde parfümlenecek veya sessizliğe düşecektir. İyileşmek için bu gerçekleri öğrenmeliyiz. (“Her şey Işık” Nikola Tesla ile inanılmaz röportaj)

Çözüm kalbimizde. (Nikola Tesla)

NOT; alıntıdır

 
Toplam blog
: 26
: 637
Kayıt tarihi
: 10.09.17
 
 

İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi mezunu Uzman Doktor. Academy od Memphis/doctor Alanlar: Tıp, ..