Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ağustos '09

 
Kategori
Deneme
 

Teslim ol! (Aşk ile)

Teslim ol! (Aşk ile)
 

Sana yol olacak insanı buldun mu, iyi bak kareye, karene?


Aşk biraz orada dursun; sabır, uyum, huzur, hoşgörü ve tevekkül gelsin; konuşacaklarımız var.

Sana ayna olacak insanı buldun mu?

Korkma! aramayı sürdür, ucunda ölüm bile olsa. Hem sen "Aşk" cesurusun, Şems'i hatırla.

Başkaları başkaları başkaları!....Artık şu başkaları çek hayatından!

Bak onlar ne güzel susuyorlar muhabbetle ve bak şunlara, onlar da susuyorlar; ama acı yüklü, çekilmezlikte.

Hiçlik bilincine sahip çık.

Getirin bütün tezatları, onları coşkuyla kucaklayacağım!...Olgunlaşmam şart, henüz zaman da varken...

Kimya'nın gidişini kabullenemiyorum, Şems!

Anlamamış, anlayamamışsın demek ki; o zaman okumaya devam bitmez aşkları....

Teslim ol! diyorsun ama, bu başka bir teslimiyet hali, onun için...

1. Not: Soruyorum, sorguluyorum Şems; böyle mi olmalıydı?

2. Not:

Sen
uğurlu feneri
içinde adamsın.

3. Not:

Etrafımda dönmeye başladım,
kitap, kitaplar biterken,
etrafımda dönüyorum,
güneş dönüyordu etrafımda;
mutluydum,
bir başka bende
huzurlu.

Ş.Y.





 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..