Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Teslim olmaz yüreğin

Teslim olmaz yüreğin
 

zor aşklar


Bunun adı ayrılık değil ki sakın bitti sanma

Aksine nadasa bıraktım sevgimi sana inatla..

Uyku girmesin, yaşla dolsun gözlerin

Ah ettim sana, unutmadım söylediğin sözlerin..

İzlemekle geçecek ömrüm, erirken gözümün önünde

Bitmedi daha söyleyecek sözüm var benim de..

Öyle olsun, sadece kuru bir veda

Bilmiyorsun hayatını ettin sen feda

Sokak sokak dolaşacaksın çıkmazlar da

Yolun düşecek sonunda açık sokağıma

Geçip gideceksin fark etmeden yine

Uzanıp giden bir meçhule,

El bile sallamayacağım ardından

Biliyorum günlerin olacak zindan.

Bense güzellikler düşüneceğim

Teselli vereceğim yüreğime

Vefasız yürekler unutturur acıyı,

Varsın olsun çeksin gönlüm bu sancıyı

Ayrılık bu değil, acıyla sarmaş dolaş

Kopamayacaksın özlemlerinden

Yaşayacaksın içinde büyük bir savaş

Unutma senin değil artık nadasa bıraktığım bu sevda

Yelken açıp gidecek bu yürek, sevginin izi kalsa da

Ben, yalnız özlemlerimle baş başa

Sen, yalnız meçhule giden yolda tek başına

Ah ettim sana sakın bunu unutma

Elveda güzelim elveda sana.

Hayat Torlak 2009-06-05

B.çekmece

 
Toplam blog
: 181
: 1067
Kayıt tarihi
: 07.03.08
 
 

1957 Eskişehir doğumlu, Esk.A.Ü İşletme, İşbankası emeklisi, İstanbul Büyükçekmece de yaşayan, ST..