Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ekim '11

 
Kategori
Şiir
 

Teslim oluyorum

Teslim oluyorum
 

Yeşil gözlerinle girdin kanıma
Isındım, eridim sana baktıkça!
Ben seni sevmedim
Ruhumu seninle besledim
Ruhum yetmez gibi
hücrelerime işledin sen!
Aklım kaç diyorken
kalbim sana koşmamı
bekliyordu benden!
Yavru bir köpek gibi
tutulmuştum ensemden!

Savunmasızdım
ama inatla direniyordum
Gel dediğin yere
gelmek istemiyordum!
Aklım karşı durdukça
Tenim istiyordu
Damarlarımda adın
titreşerek çağlıyordu..
Alyuvarlarım çek git diyordu
Akyuvarlarım biraz daha kal
bu ne yaman çelişki
şeytanda diyor ki
İstersen canımı al!

Hiç bir aklı selim kişi
buna direnebilir mi?
Düşündüm
sanki bu bir büyü gibi..
Zihnim durdu iflas etti sonunda
ve o da
izin verdi bu aşka!

Zaten tüm kaleler alınmıştı
geriye bir tek
zavallı beynim kalmıştı.
sanırım
gözyaşları dökmüştüm bolca
o da sulanınca baştan başa

artık çaresi var mıydı?
sana teslim olmaktan başka!

Berrin Aksu

 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..