Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '20

 
Kategori
Deneme
 

Teslimiyet de Güçtür

Herkes için değil tabi.

Özgürlüğüme düşkünüm, karakterim böyle.

Yalnız herkes de benim gibi değil. İnsanlar arasında bir gurup vardır ki genetik yapıları gereği bazı durumlarda kendini birilerine, bir güce, amaca, inanca vs. teslim etmek onlar için anlamlı olabilir.

Horlanacak bir durum değil, bence çok doğal; herkes karakterini yaşamalı.

Eleştiriyoruz ama bazılarının ağanın üçüncü karısı olmak hoşuna gidiyor olabilir. Ya siz yaratılışı hiç dikkate almıyorsunuz. Travesti erkek mi, erkek; ama öyle işte!

Hayata ve olaylara 360 dereceden bakınca gerçi biraz yalama oluyorum ama her şeyi de görüyorum; bana göre bunun dışında gerçek bilge olunamaz.

Karakterim böyle bir kişiliğe uygun değil o nedenle acı çekiyorum, bazı satırlarımı utanarak yazıyorum; ama işte karakteri uygun olanların da kafası boş.

Ancak birilerine dayanarak yaşayabilen insanlar çok maalesef. Hiç yadırgamıyorum yapıları böyle, bazı bedelleri ben kaldıramazdım şahsen, biri bana sahibim gibi davranacak da…

Bunlarla ilgili eleştirilere kızıyorum, niye eleştiriyorsunuz ki karakterlerini yaşıyorlar, belki bizim erkekçe tavırlarımızda sorun var!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..