Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '07

 
Kategori
Sinema
 

Testere manyaklığı...

Testere manyaklığı...
 

Karşınızda belki de en psikopat korku filmi var şu an... Testere... İlk filmi çıktığında sinemaya alınmamıştım. Yaşım tutmuyordu. Resmen yalvarmıştım biletçi kıza ama izin vermemişti. Ölsem kaçıramazdım böyle bir filmi. Diğer bütün gerilim filmleri gibi bunu da izlemem gerekiyordu. Bende başka sinemalarda denemeye başladım şansımı. Her gördüğüm sinemaya gidiyordum. Hep geri çevriliyordum. Sonunda birisi beni aldı. Yalnız başıma başladım filmi seyretmeye. Herhalde sinemada ki en küçük izleyici bendim... Korkmuyordum gerçektende. Yalnız palyaçolarla ilgili yazımı okuyanlar bilirler aramızda nasıl br bağ olduğunu. İşte resimdeki sahnede fırladım sadece. Sonuçta bu da bir nevi palyaço tarzı birşey. Gerisi iyiydi zaten...

1. filmin sonunda aklımda bir tek şey vardı. İkincisine gitmem lazıııım! Neyse zaten daha sonra 2.si çıktı. Ona da gittim. Gene zor girim yalnız. 18 yaş sınırlaması olmasına rağmen 16 yaşında olanları alıyorlardı. Bende bir tanesini kandırmıştım 16 yaşındayım diye. Arkadaşımla gittim bu sefer. Çok ödlekti ama yalvar yakar kabul etti. Biz sinemaya girdik. Ve çıktığımızda kollarımda birçok tırnak izi vardı. Çünkü arkadaşım her korktuğu sahnede bana saplıyordu tırnaklarını. Korkudan değil acıdan bağırıyordum o sahnelerde. Neyse sonradan koluma montomu koydum da, montumu tırnaklamaya başladı, bende kurtuldum... İkinci film de güzeldi. Bu sefer bir evin içindelerdi ve ordan çıkmaya çalışıyorlardı. Sürükleyiciydi yeteri kadar. 2. filmden çıktığımda da kafamda yine bir düşünce vardı. Üçüncüsüne gitmem lazııııım!

Babam da benim gibi korku filmi hastasıdır. O da benimle gelir bu filmlere. Şans eseri testereye hiç gitmemiştik birlikte. Bende boş bulunup filmi anlattım, ne kadar süper olduğunu... Babam ondan sonra filmle kendi arasına mesefe koydu. Hatta bana sende izleme bence gibi bir laf bile etti. Ben tabii hemen savunmaya geçtim. Niye izlemeyecekmişim diye... Babam filmin 3.sü çıktığında bana bilet almayı reddetti. Bu arada 3. filmin çıkışı da bu kontrollerin en sıkı olduğu zamana denk geldi. Ben hangi sinemaya gitsem 16 yaş bile kurtarmıyordu. 3. film izleyemeden sinemalardan kalktı. Ben bu sefer filmin DVD'sini aramaya başladım...

Mardin'e geziye gittik bayramda turla. Orada bir cdci buldum kendime. Ne arasanız var. Hiç görmediğim Jackie Chan filmlerini buldum (öyle bir manyaklığımda vardır). O sırada Testere çarptı gözüme. Hemen aldım tabii. Eve gelince izledim. Şöyle söyleyebilirim 3. film izlediğim en iyi Testere filmiydi. Tadı damağımda kaldı. Ama tek üzüntüm artık 4.sünün çekilemeyecek olmasıydı. Çünkü ana kahramanları öldürdüler. Geçen gün arkadaşımla konuşurken 4.sü çıkacakmış gibi bir laf etti. Olur mu öyle şey, öldürdüler ana kahramanları dedim. Hayır başlamışlar çekimlere dedi. Ne kadar doğru, ne kadar yanlış bilemem ama çıktığında gidemeyip, sonradan DVD'sini alacağımı biliyorum...

 
Toplam blog
: 101
: 2198
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

91 doğumluyum, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim. Ta ki büyüyene k..