Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '08

 
Kategori
Haber
 

TESUD gerçeği

TESUD gerçeği
 

Silahlı Kuvvetlerde son zamanlarda MHP destekçilerinde oldukça önemli bir artış vardı. Nereden mi biliyorum? Silahlı Kuvvetlerden, 20 yıllık hizmetten sonra binbaşı rütbesiyle 2004 yılında emekli oldum da ondan biliyorum. Ancak bir çok emekli subayın yaptığı gibi TESUD'a üye olmadım çünkü yönetim kadrosundakilerin MHP gibi ırkçı, Türk-İslam sentezi gibi anlamsız ve çağdışı bir politika izleyen partiye verdikleri destekten son derece rahatsız olmuştum. Çoğu kişi beni bu konuda eleştirdiği zaman ve benim faraziler üzerine söylemlerde bulunduğumu iddia edenler herhalde bugün TESUD başkanının şu sözleriyle bu derneğin ne kadar tehlikeli bir oluşum içinde yer aldığını göstermiştir: "Demokratik ve yasal haklarımızı kullanarak, bir protestoda bulunmak istedik. Çelengin üzerindeki simgeler bir birliğin flaması kadar kıymetliydi. Sancak kadar kıymetli simgelerdi. O simgeleri yerde süründürmek, namus meselesi kadar önemli. 'On binler olalım, tekrar çelenk bırakalım' diye üzerimde büyük baskı var. Çelengin üzerinde simgesi bulunan derneklerin toplam 200 bin üyesi var. Bu insanlar 8-10 milyon kişiyle etkileşim içinde. 22 Temmuz seçimlerinde bizim verdiğimiz oylarla MHP Meclis'e girme şansı buldu. MHP'nin asker kökenli milletvekilleri nerede duruyor? Onların bu olayla ilgili tavırlarını da net bir şekilde görmek istiyorum."(www.milliyet.com.tr)

Bu ülkenin gidişatının beni neden bu kadar çok endişelendirdiğini biz kez daha gözler önüne serdi bu durum. Laikliğe gerçek anlamda inanan, demokrasi, cumhuriyet ve halkın egemenliğini her şeyden üstün sayan aydınlar türban için verdiğiniz desteği bir an önce geri çekin ve bunu kamuoyuna duyurun. Sıradan insanlar kafanızı kumdan çıkarın ve sesinizi yükseltin. Bu ülkeyi cehalete teslim etmeyin. Bunu yapacak asil kan damarlarınızda mevcuttur.
 
Toplam blog
: 116
: 1883
Kayıt tarihi
: 24.10.06
 
 

Emekli Deniz Öğretmen Subayım. Felsefe ve yabancı dil eğitimi üzerine çalışmaktayım. Yazmak ise b..