Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Tetiği kırımış bir tüfek gibi

Tetiği kırımış bir tüfek gibi
 

Gece kurşun gibi sabah olmuyor,

Hava donmuş, güzel kokun gelmiyor,

Yüzüm gülse bile özüm gülmüyor,

Yastıkla selamı kestim be güzel!

Sen gittin, uykuya küstüm be güzel!

Ipılık nefesin gelecek gibi,

Bekledim ayazda kelebek gibi,

Tetiği kırılmış bir tüfek gibi,

Kalbimi duvara astım be güzel!

Sen gittin, bahara küstüm be güzel!

Yıldızlara yoldaş oldum bilesin,

Hayalinle haldaş oldum bilesin,

Yalnızlığa gardaş oldum bilesin,

Lâl oldu dillerim, sustum be güzel!

Sen gittin, hayata küstüm be güzel!

Yüce dağ başında kar bulamadım,

Kül olmuş sol yanım, kor bulamadım,

Sağ yanıma döndüm, yâr bulamadım,

Boşluğu bağrıma bastım be güzel!

Sen gittin, dünyaya küstüm be güzel!...

 
Toplam blog
: 16
: 509
Kayıt tarihi
: 20.02.08
 
 

Bestami Yazgan Eserlerini zevkle okuduğunuz yazar, 1957 yılında Osmaniye’nin Toprakkale ilçesinde ..