Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '08

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

TeTiKlEmE MeKaNiZmAnIz VaR mI?

TeTiKlEmE MeKaNiZmAnIz VaR mI?
 

TETİKLEME MEKANİZMASI


-Kitabı gördüğüm zaman öcü görmüş gibi kaçıyorum.
-Sınav günlerini bir kaybetsem, aramak için kılımı bile kıpırdatmıycam.
-Yazı yazmak çin işkencesi gibi...
-Okul=E tipi cezaevi

O'dan sonra Ö
K
'dan sonra L
U'dan sonra Ü
L'den sonra M

mi diyorsunuz?

Bütün bunlara cevabınız evet ise haydi iş başına...Sizi kurtarmaya geliyorum.Beni dinlerseniz mutlu olursunuz.Sizin bir "Tetikleme Mekanizması"na ihtiyacınız var.Bu mekanizmayı özellikle sınava girmeden önce uyguladığınızda alacağınız sonuçlar sizi şaşırtacak:

Tetikleme Mekanizmasının Kurulumu (TMK)
=>Adım 1:
Kendinize Bir Kelime veya Jest Seçin...

Jestler:Parmak şıklatma, yanaklarını havayla şişirme, yumruğunu ileri geri hareket ettirme, bacağa vurma...
Kelimeler:Hazır, başla, düşün, odaklan...

İkisini bir arada da kullanabilirsiniz;parmağınızı şıklatarak başla diyebilirsiniz.

=>Adım 2:TM'nı uygulayın...
Seçtiğiniz kelimeyi ya da jesti 10 defa kendinize tekrar edin.Garip mi geliyor?Olsun.Bir süre sonra zihniniz söylenenlerle yapacağınız iş arasında bağ kuracaktır.

=>Adım 3:Bütün Bunları Kullanarak Konsantrasyonunu Sağla...
Hisset
Dinle
İzle
Düşün
Harekete geç

Jestinizi veya kelimenizi tekrarlarken bu maddeleri gerçekleştirmeye çalışın.Bütün bunlar;kafanızdaki en öncelikli işi gerçekleştirmenize yardımcı olur ve yükünüz oldukça hafifler.

Bu basit 3 adımı uygulayın, bakın neler oluyor?Unutmayın;kilometrelerce uzunluktaki bir yola bile bir adımla başlanır.Adımınızı atın ve o yolun sonundaki başarıyı tadın.Hayat siz istemedikçe vermiyor.

Herşey gönlünüzce olsun...


 
Toplam blog
: 29
: 791
Kayıt tarihi
: 01.11.07
 
 

1990 İstanbul/ Üsküdar doğumluyum. Şu anda lise öğrenimi görmekteyim. Kendimi kişisel gelişim konusu..