Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '12

 
Kategori
Mizah
 

Tevatür adamların tevatür tivitleri...

 

Cümbür cemaat oturmuşlar com pütürün başına birbirlerini tivitleyip duruyorlar…

E… Cumhur bunu yapar da... Cumhurun has adamları bunlardan geri kalır mı?

Kim kimi takip ediyor, kim kimi sobeliyor kim kimi tivitliyor, herkes bir birini görüyor… Memleketin siyaseti de tivitlerden oluşuyor… Doğrusu çok eğlenceli bir oyun… Kim icat ettiyse çok yaşasın…

Tivitine tivitine bandım, bedava mı sandın yaz bana yazayım sana…

Tivitini at bana gerisine karışma… Tivitle gelen düğün bayram…

Sakla tiviti gelir zamanı… Tivit tiviti açar… Komşu komşunun tivitine muhtaç…

Bir tivit attım com pütüre tık dedi… Annesi çıktı kızım yok ben varım dedi…

Bu arada memleketin tevatür adamlarının tivitleri kapış kapışa gidiyor…Com pütürün başından ayrılmayan bu güzel insanlar tivitle her işi hallediyorlar…Yılın tivit kralı seçilmek için de harıl harıl tivitleşiyorlar…  

Adam olacak çocuğun tivitinden belli olacağını bilen tivitçiler çocukların tivitlerini incelemeye aldıkları bildiriliyor…

E ee fazla zaman kaybetmeden tivitlerime bir bakayım… Kim kimi tivitlemiş bir göreyim…

Memleketin has adamlarının tivitlerine de bir bakayım kim önde gidiyor, Suriye’de durum nasıl bir göreyim…

Haydi, müsaadenizle sizlere bol tivitli günler diliyorum…

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..