Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Tez elden

Tez elden
 

Yine çağlamak istiyorum sel gibi asi bir ırmak gibi

zarar veririm diye sevdiklerime korkuyorum

tutuyorum kendimi

yine esmek istiyorum yel gibi hoyrat rüzgar gibi

zarar veririm diye sevdiklerime korkuyorum

tutuyorum kendimi

sellere bent dayanır mı ? asi ırmaklara yollar!

sert eserse rüzgar; ne set bırakır önünde, ne duvar

ne canlar yanar, ne feryatlar, ağıtlar

korkmuyorum kendimi incitmekten

sevdiklerimi kırmak kadar.


sabır dedikleri çatlatırmış oysa taşı

taşı taşı bende güç mecal kalmadı

varsa akıl verecek dinlerim tez elden

ya da alıp başımı gideceğim bu gurbet elden...

 
Toplam blog
: 114
: 309
Kayıt tarihi
: 20.08.09
 
 

Antalya' yı mesken tutmuş ,ruhu bu özgür şehirde tutsak biriyim... Beden eğitimi öğretmeniyim. 12 yı..