Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '07

 
Kategori
Anılar
 

Tezeee sana bir şey diyeceğim...

Tezeee sana bir şey diyeceğim...
 

İş çıkışı her zaman ki gibi komşumuzun biri yedi aylık diğeri 3 yaşında olan yaramaz, bağırtısı yeri göğü tutan oğlu ile birlikte eve dönüyoruz, ne yapalım eve çabuk gelme uğruna katlanıyoruz...

Sevimli bir erkek çocuğu... çantam da tehlikeli anlar için sakladığım çikolata çıkarıp uzattım Alican'a aldı pek yüzüme bakmadı ama olsun sanırım barış çubuğunu yaktık, sıcaktan paketin içindeki sıvı çikolatayı hissettim, en sevimli en şevkatli sesimle bu çikolata dışında eve gidince bir tane daha hakkı olduğunu söyledim.

Bu kez daha uzun baktı yüzüme, oh be nihayet sakin bir şekilde geçecek eve olan yolculuğun sinyalini aldım yaşasın...

Hava sıcak, yaprak kımıldamıyor, yorgunum eve gidince yapacağım duşun serinliğini duyuyorum adeta tenimde...

Alican efendi, eve gelir gelmez ikinci çikolata tahsil etti, e maşallah dedim bu ne azimdir mutlu mesut uzaklaştı. Soyundum dökündüm, girdim banyoya, serin sular pek bir iyi geldi sular tenime her deyişinde suyun hayatımızdaki önemini bir kez daha anladım ve şükrettim tanrıma.

Neşe içinde dilime takılan şarkı ile bu keyfi yaşarken sanki bir çift meraklı gözün beni gözetlediğini hissettim.

Amanın oda ne, bir baktım bizim küçük yaramaz banyo kapısında sesleniyor bana;
-Halide teyze sana bir şey diyeceğim...!!

-CİYAKKKKKK Heyy çocuğum ne işin var senin orada en yakın havluya ulaştı elim çabuk kapat kapılarıııı
Allahım dış kapı ardına kadar açık, kapatttt

-Tamammm sen banyonu yap yine geleceğim tezeee...

Çocuklar... ömür törpüsü, canlarımız, yaşam kaynağımız, hayata olan bağlarımız hiç umursamadı gördüklerini hani çocuklar kral çıplak derdi, bizim çocuk buzdolabındaki son çikolatanın hayali ile meşgulken komşu teyzenin nü halini hiç umursamadı bile...

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..