Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '11

 
Kategori
Güncel
 

The Economist Dergisinin densizliği...

The Economist Dergisinin densizliği...
 

Şu The Economist Dergisinin Genel Yayın Yönetmeni ve Türkiye ile ilgili yazılanların editörü derhal buluna… 

Emrin başım üstüne Sultanım! 

Haşmetlû Sultanım, bu münafıkları bulunca ne yapalım? 

Derhal kellelerini(!) vurun! 

Haşmetlûm Dünya Af Örgütü, İnsan Hakları örgütü… 

Bu ne densizlik, bu ne ahlaksızlıktır. Bre densizler! 

Hiç kimse benim ülkemde yapılan bir seçime müdahale edemez! 

Dünyada sadece benim partime oy istenebilir! 

Başka partilere oy isteyenleri, başka partileri ankette birinci parti gösterenleri, kişisel ortamda başka partileri birinci gösterip, gazetecilerle iddiaya girenleri hemen “Bertaraf” ederim! 

Dünya Af Örgütü, İnsan Hakları Örgütü, benim kararlarımı ne hakla tartışabilirler? 

Ben bu ülkenin Sultanı değil miyim? 

Ebette Haşmet vaap… 

Ben tüm dünyanın takdir ettiği, dünyanın en önemli idarecilerinin başında gelmiyor muyum? 

Elbette Haşmetlû Sultanım! 

O zaman? 

Hemen Sultanım… 

O derginin Genel Yayın Yönetmeni ve Editörünün kellesini ne yapalım? 

Bre densiz, bir de soruyor musun? 

Bir kazığa geçirip, tüm dünyanın görebileceği şekilde sergileyin! 

Emrin başım üstüne, Haşmetlum!.. 

Ha birde şu BDP’lilerin kendi aralarında konuştukları telefon konuşmaları, internet sitelerinde yayınlandı mı? 

Evet, Haşmetlû Sultanım… 

Ya Kemal Kılıçdaroğlu hakkındaki Baykal’la ilgili kaseti, bankadaki kasasında saklama olayıyla ilgili soruşturma ne oldu? 

Haşmetlû Sultanım, bu iddiayı soruşturacak bir savcı bulamadık! 

Bre densizler, nasıl bulamazsınız, bu konuyu soruşturmayan özel yetkili savcılar hemen görevden alınıp, haklarında soruşturma açıla, yerlerine CHP Genel Başkanını soruşturacak yeni özel yetkili savcılar atana… 

Emriniz başım üstüne Haşmetlû Sultanım! 

Orduda paşa kaldı mı? 

Sayenizde kalmadı efendim… 

Güzel! 

Mavi Marmara ikinci seferine çıktı mı? 

Efendim emrinizi bekler! 

Derhal yelkenler fora… 

Sakın yarısı ölmeden geri dönmesinler! 

Emriniz başım üstüne Sultanım! 

Ben istirahata çekiliyorum. Benim yerime seçim konuşmalarını yapmak üzere, bir resmim ve sesim götürülsün! 

Emredersin Haşmetlû Sultanım… 

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..