Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '18

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Theta Healing Mucizesi

Kişisel gelişim yolculuğunda içten dışa değişim için neler yapılması gerektiğini, AnLine olduğunuzda hayatınızın nasıl değişeceği ile ilgili bilgileri sizinle paylaşmıştım. Bu yazımda ise son zamanlarda çevremizde sıklıkla duyduğumuz Theta Heailing ile ilgili merak edilenleri uygulayıcısı olarak size anlatacağım.

Bizi bebekliğimizden, hatta anne rahminden itibaren çevreden, aileden, atalardan bilinçaltımıza yerleşen inançlar yönetir. Bu inançların bize uygun olup olmadığını çoğu zaman fark etmeyiz. Çünkü bilinçaltı olumlu ve olumsuzu ayıramaz ve uyku esnasında dahi aktiftir, her zaman kayıtlara devam eder.

Birçok kişide olduğu gibi benim de farkında olmadığım, olumsuz etkilendiğim inançlar, iletişimimde, mutluluğumda sorunlar yaratıyordu. Örneğin alıngan biriydim ve bunu onurlu ve gururlu olmanın bir sonucu olarak değerlendiriyordum. Ve ben buyum, beni ben yapan özellik bu deyip alıngan kimliğimi kabul etmiştim. Tam bu sırada tanıştığım eğitimini alarak uygulayıcısı olduğum Theta Healing ile tüm hayatım değişti diyebilirim. Aldığım eğitimlerde bunun bir kök inançtan oluştuğunu, alıngan biri olmamanın, kişisel algılama olmadan da yaşamanın nasıl bir his olduğunu öğrendim. Theta Healing’de başlangıç, ileri seviye, derin kazma, game of life, kilo ve ritim, ilişkiler modüllerini tamamladım. Öğrendim, deneyimledim ve şimdide uygulamasını yapıyorum.

 Theta Healing yönteminin kurucusu Vianna Stibal adında bir şifacı. Vianna Stibal kendisine konulan kanser teşhisi ile aydınlanma yaşamış ve bu yöntemi hayata geçirmiştir. Theta kavramı; beyin dalgalarının ismidir. Ve bu meditasyon yöntemi adını beyin dalgalarından esinlenerek almıştır. Kök inançlar, Theta Healing’in bir parçası olan derin kazma yöntemi ile ortaya çıkarılır. Kök inançları, duygu kalıplarını değiştirdiğimizde “biz” olma halini yaşayabiliriz. Bu yöntemle his yüklemesi, şifa uygulamaları yapmak, vizyon yaratmak, ilişkilerdeki sorunların kaynağını bulmak mümkündür.

Örneğin “Zengin insanlar parayı gayrimeşru yollardan kazanmıştır.” inancına sahip bir kişi para kazanmak istemez, bu inanç onu paradan uzaklaştırır. Derin kazmada özel soru tekniğiyle kök inanç bulunur ve “para kazanmak kolaydır” inancı yüklenir. Böylece kişinin paraya bakış açısı değiştirilir. Şifa uygulamasında derin kazma soruları ile hastalığın nedenini bulmak çok önemli. Örneğin, bir danışanımın dizlerinde ağrının sürekli olmasının nedeninin kök inancında esnek olmamasından kaynaklandığını bulduk.

Bazen evimizde, işyerimizde birden enerji değişikliği fark ederiz. Theta Healing ile enerji temizliği yapabilir, evimize yuva hissi yükleyebiliriz. Hatta satın aldığımız her eşyayı kullanmadan enerji temizliği yapmamızda yarar var. Vizyon yaratma, hedef belirleme konusunda ise bu yöntemle mucizeler yaratmak mümkün.

Theta Healing ile tanışmanızı, mucizelerini yaşamanızı,  bunu deneyimleyen, Theta Healing ile yaşamanın farkını gören bir kişi olarak herkese öneririm.

 

 
Toplam blog
: 44
: 78
Kayıt tarihi
: 02.05.18
 
 

Renk ve ürün geliştirme konusunda gusto ve deneyim sahibi bir profesyonel yönetici olarak çalışan..