Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '13

 
Kategori
Sinema
 

Thor ve Riddick

Thor ve Riddick
 

THOR


Thor'un ikinci filmi bence birincisine göre çok daha iyi olmuş. Daha hareketli, daha görseli bol geldi bana. Ama yine maalesef üç boyutlu çekilmeyen bir filme üç boyutlu girdim ya. Ne diyeyim kendime. Boşuna yordum gözlerimi.

Kaç defa çıkartmak istedim gözlüğü. Ha; emin olun bir çok yeri gözlüksüz de izleyebiliyorsunuz zaten. Gerçekten aldatmaca. Biraz derinlik, bir de yazıyı biraz önde görmek gerçek üç boyut zevkini vermiyor. 

Türkçe dublajlıydı, sadece kötü uzaylıların konuşmalarında alt yazı vardı o kadar. Üç boyutlu olmayanı da vardı ama biz bir ihtimal diye girdik. Bu iki oldu. Üçüncüsü olmaz. Araştırıp gidin kardeşim. Şu an üç boyutlu çekilen bildiğim sadece Hobbit var. Onu bekliyoruz bakalım.

Thor Filminin iyi olması, üç boyutlu kısmından zevk alamama işini unutturuyor size. Bir şeyi de itiraf edeyim film bittiğinde Kral Odin mi öldü, yoksa Kral'ın kötü oğlu Thor'un kardeşi Loki mi öldü, ne oldu şimdi!! soruları ile kalıyorsunuz öyle.

Bir de Riddick var tabi. Bu adamın filimleri iyi oluyor zaten. Vin Disel'den bahsediyorum. Ama film bazı sahneleri  gerçeklikten uzaktı sanki. Thor öyle değil. Thor da herşey gerçek gibi. Ama aynı hissi Riddick'te alamıyorsunuz.Bazı yerler çizgi film hissi veriyor. 

Riddick'in kötü uzaylısı bana Alien'ı hatırlattı. Filmi beğendim.

Thor'un kalitesi göze çarpıyor direk. Marvel'ın süper kahraman filmleri hakiketen süper.

 

 

 

Bu blog Sinema sitesinde de yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 152
: 10713
Kayıt tarihi
: 16.08.07
 
 

TARİH ÖĞRETMENİ MEB DENİZLİ  AĞRI AFYON  ..