Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '16

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Tibet'in gençlik pınarı! Tibet'in mucizevi 5 hareketi

Tibet'in gençlik pınarı! Tibet'in mucizevi 5 hareketi
 

Bu yazımda bundan 2 yıl önce yapmaya başladığım Tibet rahiplerinin sabah güneş doğumunda yaptıkları 5 mucize ayin olarak uyguladıkları hareketlerden bahsetmek istiyorum.

Hareketleri incelediğimde tüm vücut eklemlerini mükemmel bir şekilde çalıştırdığını gördüm.

Hareketleri sabah kahvaltı öncesi yapmanızı tavsiye ediyorum. Çünkü sabahın verdiği o dinamik hisle yaparsanız, vücudunuz pek zorlanmaz.

Ben yanıma 1 bardak su alıyorum ve her hareketi 21 kez yapıyorum.

ilk başlayanlar kesinlikle ısınmadan ve de her hareketi ilk hafta 2'şer defa yapmakla başlasın. Çünkü kolay gözükse de hareketler zor. Bilhassa boyun hareketleri boyun kasınızı zedeleyebilir. Bundan dolayı her hareketi çok kontrollu yapmak zorundasınız. Hareketleri hemen hemen hergün hiç aksatmadan yapmaya çalışıyorum. İnanın canımın çektiği her gıdadan yiyiyorum. Buna her tatlı türü dahil ve 1gr kilo almıyorum. 18 yaşımda kaç kilo isem hala aynı beden jean pantolonumu giyiyorum. Bu hareketleri bilhassa bayanlara tavsiye ederim. Tüm hareketler eğer 21 defaya ulaşırsanız sadece 20 dakikanızı alıyor.

Hepsi topu topu 20 dakika.

Gün boyu yaptığınız yürüyüşlere bedel sadece 20 dakikacık.

yesilpinar24@yahoo.com

 
Toplam blog
: 194
: 1340
Kayıt tarihi
: 15.05.16
 
 

Yazar/Theta Master Eğitmen Sahip olduğu sertifikalar: _Theta Master/EFT Master/Healig Codes Maste..