Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

03 Şubat '08

 
Kategori
Mizah
 

Ticaret dehası

Ticaret dehası
 

Merhabalar!

İki gün önce evde kitabımı okurken gözlerim çok yoruldu diye kendime mola verdim ve mutfağa gidip bir şeyler yiyebilmek için buzdolabını açıyordum ki ilk önce takvim yaprağı gözüme ilişti ve buzdolabını bırakıp takvimi koparıp okudum.

Bir fırka koymuşlar ticaret ile ilgili çok hoşuma gitti, sizlerle paylaşmak istedim, çok hoş ve çok güzel ince düşünülmüş bir esprili fıkra:

Adamın biri tuhafiyeci dükkanından geçimini sağlıyormuş. Günün birinde sağındaki dükkan boşalmış ve orasını da bir tuhafiyeci dükkanı yapmışlar, daha sonra solunda da bir tuhafiyeci daha.

Rekabet başlamış, işler kötüleşmiş, baş edemiyormuş zavallı tuhafiyeci.

Sonunda bir çözüm yolu bulmuş. Sağındaki komşu dükkanının üzerine 'Gerçek Ucuzluk Burada' diye yazı asmış. Solundaki komşu dükkanına ise 'En Büyük Tuhafiye Mağazası' yazısını koymuş. Ve kendi dükkanının üzerine ise şu yazıyı koydurmuş. 'Mağazaya Buradan Girilir'...

Ben çok hoşlandım ve çok güldüm umarım beğenirsiniz...

Sevgiler herkese!

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...