Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Şubat '21

 
Kategori
Türkiye Ekonomisi
 

Ticaret Geçinmek İçin Yapılmaz

Simitçinin yaptığı ticaret değil, esnaf tüccar değil.

Pandemiden herkes etkilenir de birkaç aylık kısıtlamadan yarısı batmaz.

Esnaf maaşlı değil ki birikimi olacak.

Ticaret büyük iştir, ekmek parasına ticaret olmaz.

Ticaret karnını doyurmak için değil zengin olmak için yapılır. Ticareti yapanlar zengin olur yanında çalışanlar karnını doyurur.

Bu nasıl iştir patronun cebinde ekmek parası yok.

Hani karlı diyorlar ya önüne gelen ticaret yapıyor; hanın hamamın mı var Arap çöllerinde kervanın mı var!

Sonra devletim bana yardım et!

Asıl sizin bu zor günlerde devlete yardım etmeniz lazım.

Siz ticaret erbabı falan değilsiniz. Size patron deniyor, nasıl patronluk bu. Bugüne kadar ekmek parasına mı çalıştınız. Ekmek parasına ticaret olmaz, yapmayın bu işi o zaman!

Ticaret batar mı ya! Şirketler batmamıştır. Bu iş şirket işi zaten. Şirketler kurulacak siz yanında çalışacaksınız, o zaman batmazsınız.

Mesela Koçlar Sabancılar devletten yardım istese ayıp olmaz mı?

Ticaret batmaz. Sizin yaptığınız ticaret değil.

Gökdelenler maaşla mı yapıldı, ticaretle; siz karnınızı doyuramıyorsunuz!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..