Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '15

     
    Kategori
    Yurtdışı Eğitim
     

    Tier 4 vizesi ile ilgili önemli değişiklikler geliyor

    Tier 4 vizesi ile ilgili önemli değişiklikler geliyor
     

    Birleşik Krallık Tier 4 vizesi


    12 Kasım 2015 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere, Tier 4 vizesi için uygulanan yaşam masrafı şartında artış olacak. Londra’da eğitim görecek öğrencilerin aylık 1,020 £ yerine 1,265 £, Londra dışındaki şehirlerde eğitim görecek öğrencilerin ise 820 £ yerine 1,015 £ göstermesi gerekecek.
     
    Ayrıca, 12 Kasım 2015 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere, Birleşik Krallık’ta yerleşik durumda olan (established presence) öğrencilerin 2 aylık yaşam masrafı göstermeleri yeterli olmayacak. İlk kez başvuru yapan öğrenciler gibi yaşam masraflarını tam göstermeleri gerekecek. (9 aydan uzun süreli eğitimler için 9 aylık)
     
    Pre-sessional kurs veya 6 aydan uzun bir kurs için Tier 4 Genel öğrenci vizesine başvuru yaparken vizeniz planladığınız seyahat tarihinden 7 gün önce Birleşik Krallık’a girmenize olanak verecek. (kurs başlangıç tarihinden maksimum 1 ay önce)
     
    Devletin finanse ettiği ileri eğitim kolejlerinde (publicly-funded further education colleges) eğitim görmek üzere 3 Ağustos 2015 ve sonrasında Tier 4 Genel öğrenci vizesi için yeni başvurular yapan öğrencilerin çalışma hakkı olmayacak. Sadece bir Birleşik Krallık üniversitesinde eğitim görmek üzere başvuru yapan öğrencilerin dönem boyunca haftada 20 saat ve tatil dönemlerinde tam zamanlı çalışma hakkı olacaktır.
     
    Yine 12 Kasım 2015 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere, sadece Birleşik Krallık üniversiteleri veya bağlı kolejlerinin sponsor olduğu Tier 4 (Genel) öğrencileri Tier 4 vizesini Birleşik Krallık içinden uzatabilecek. Diğer özel kolejler ile devletin finanse ettiği kolejlerin BK’de başka bir eğitim görmek isteyen öğrencilerinin önce ülkeyi terk edip yurt dışından yeni bir Tier 4 vizesine başvuru yapmaları gerekecektir.
     
    Toplam blog
    : 1
    : 88
    Kayıt tarihi
    : 26.02.15
     
     

    Birleşik Krallık Vize & British Council sertifikalı Eğitim Danışmanı ..